تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷

فردوسی پور درباره تداوم پخش برنامه نود توضیح داد/ نود این هفته هم پخش نمی‌شود

تهیه‌کننده و مجری برنامه نود درباره اتفاقاتی که در دو هفته گذشته پیرامون برنامه‌اش و پخش نشدن آن رخ داده بود، توضیحاتی داد.
توضیحات فردوسی پور درباره تداوم پخش برنامه نود
رویداد۲۴ بعد از اتفاقاتی که بین عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه نود با مدیران شبکه سه افتاد، این برنامه در دو هفته گذشته روی آنتن نرفت و شائباتی مبنی بر احتمال پخش نشدن این برنامه مطرح شد.

با این حال علی فروغی مدیر شبکه سه امروز در گفتگویی تاکید کرد که برنامه نود ادامه خواهد داشت، اما این هفته هم به خاطر ویژه برنامه اربعین این برنامه روی آنتن نمی‌رود. به گفته فروغی، برنامه نود از هفته آینده پخش می‌شود.

همچنین عادل فردوسی پور در یک ارتباط تلفنی با برنامه حالا خورشید خطاب به رضا رشیدپور گفت: خوشحالم که برنامه‌ای به این خوبی داری و من قبلا هم گفتم که باعث افتخار است. من صحبت‌های شما با علی فروغی مدیر شبکه سه را دیدم.

وی درباره نقد‌ها و مصاحبه اش بیان کرد: من بیش از ۲۰ سال است که در صداوسیما کار می‌کنم و واقعا فرزند رسانه هستم. در این سال‌ها مردم همیشه به من لطف داشتند و مدیران مختلف از من حمایت کردند. من هم سعی کردم برنامه‌هایی بسازم که منعکس کننده کاستی‌ها و فساد در فوتبال کشور باشد.

تهیه کننده و مجری برنامه نود تصریح کرد: به هر حال در هر مجموعه‌ای اخلاف سلیقه وجود دارد. اصلا قرار نیست من و فروغی مثل هم فکر کنیم. البته کاملا همه دیسیپلین و اصول حرفه‌ای را رعایت کرده ام. من اصول را می‌دانم. اتفاقی که دو هفته قبل جناب فروغی درباره آن صحبت کرد همانطور که گفته شد یک اختلاف سلیقه بود. اینکه بازی در شبکه سه پخش شود تصمیمی بود که من می‌توانستم با آن مخالف باشم، ولی تصمیمی بود که در نهایت گرفته شد و من هم به تصمیم شبکه احترام گذاشتم.

فردوسی پور افزود: تماس‌های تلفنی زیادی برقرار شد که آن بازی در شبکه ورزش پخش شود و شاید از تماس من برداشت دیگری شد. در مصاحبه ام با یک خبرگزاری من عنوان کردم که طبق هماهنگی‌ها تلاش دارم که برنامه را برسانم و هنوز امید داشتم و به نظرم مصاحبه‌ای ساده بود. فکر می‌کنم همانطور که آقای فروغی اشاره کرد مردم بتوانند برنامه‌های مورد علاقه شان را ببینند.

وی درباره ادامه نود گفت: من خیلی خوشحال شدم که شبکه سه برنامه‌های جدیدی دارد و الان پربیننده‌ترین شبکه است. مطمئن باشید من هر کاری بتوانم می‌کنم تا مردم از برنامه‌ای که می‌بینند لذت ببرند، مردم چند ساعت پای تلویزیون بنشینند و ماهواره نبینند.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان