تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷
با حکم خوانساری؛

لاهوتی، رئیس دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران شد

رئیس اتاق بازرگانی تهران طی حکمی، محمد لاهوتی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران را به عنوان نماینده تام‌الاختیار اتاق بازرگانی تهران و رئیس دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه تهران منصوب کرد.

لاهوتی، رئیس دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران شد

رویداد۲۴ مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران طی حکمی محمد لاهوتی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران را به عنوان نماینده تام‌الاختیار اتاق بازرگانی تهران و رییس دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران در سال ۱۳۹۷ منصوب کرد.

بدین ترتیب این دومین تجربه اتاق بازرگانی تهران در برگزاری آیین انتخاب صادرکنندگان نمونه استان خواهد بود. سال گذشته، پس از تعاملی که میان اتاق بازرگانی تهران، سازمان توسعه تجارت، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و استانداری تهران به وجود آمد،  مسئولیت انتخاب و معرفی صادرکنندگان نمونه استان تهران برای نخستین بار به بخش خصوصی و به‌طور مشخص اتاق بازرگانی تهران واگذار شد.

بر این اساس، با پیمودن فرآیند قانونی این واگذاری و دریافت مجوز شورای عالی صادرات استان تهران، دبیرخانه و کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران به اتاق تهران انتقال یافت و فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه این استان از اولین مرحله آن یعنی بررسی پرونده‌ها، امتیازدهی تا انتخاب صادرکنندگان نمونه و برگزاری مراسم تقدیر از این صادرکنندگان توسط پارلمان بخش خصوصی انجام شد.

امسال نیز به موجب هماهنگی‌هایی که با استانداری تهران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران برقرار شده، مسوولیت بررسی مستندات و مدارک برای انتخاب صادرکنندگان نمونه استان و برگزاری مراسم آن به اتاق تهران واگذار شده است که نشان از رضایت نهادهای مسوول و فعالان بخش خصوصی از فرآیند طی شده در سال گذشته دارد.

از همین رو مسعود خوانساری، طی حکمی محمد لاهوتی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و رئیس کنفدراسیون صادرات ایران را که سال گذشته مسوولیت اجرای انتهاب صادرکننده نمونه را برعهده داشت، مجددا به این سمت انتخاب کرد.

 در حکم رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران آمده است:

جناب آقای مهندس محمد لاهوتی

عضو محترم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

با سلام،

احتراماً، با عنایت به برگزاری فاخر مراسم انتخاب صادرکننده نمونه استان در سال گذشته و همچنین با توجه به نامه شماره ۳۲۶۵۰ / ۶ / ۹۷ معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران مورخ ۳۱ / ۰۶ / ۱۳۹۷ مبنی بر انتقال دبیرخانه صادرکننده نمونه استان به اتاق  بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، بدینوسیله جنابعالی به عنوان نماینده تام‌الاختیار این اتاق و رئیس دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران سال ۱۳۹۷ منصوب می‌شوید.

امید است با دقت‌نظر جنابعالی، موضوع انتخاب صادرکننده نمونه استان تهران، در سال جاری نیز به نحو شایسته و در خور شأن اتاق بازرگانی تهران صورت پذیرد

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان