تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۰۷ آبان ۱۳۹۷

۲ تصمیم مهم درباره کنکور ۹۸

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تشکیل جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو با دو دستور کار برای تصمیم گیری درباره کنکور ۹۸ خبر داد.
۲ تصمیم مهم درباره کنکور ۹۸
رویداد۲۴ دکتر ابراهیم خدایی افزود: با توجه به جلسه‌ای که در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برگزار شد و جمع بندی نظرات نمایندگان و بررسی موضوع تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ قرار شد که شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل جلسه فوق العاده بدهد.

وی افزود: جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش در هفته آینده با حضور اعضای شورا برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: در این جلسه دو دستور کار مطرح می‌شود که یکی از آن‌ها مربوط به شرکت دیپلمه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در کنکور ۹۸ و دیگری مربوط به میزان تاثیر سوابق تحصیلی و معدل داوطلبان در کنکور ۹۸ است.

وی افزود: با توجه به اینکه بر اساس بند ۶ الف. مصوبه شورای سنجش و پذیرش در تاریخ ۲۶ شهریور ۹۷ دانش‌آموزان دیپلمه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش می‌توانند در آزمون سراسری شرکت کنند و با توجه به تغییرات نظام آموزشی دوران تحصیل این افراد با سایر داوطلبان به یک اندازه شده است و همچنین کاردانی پیوسته حذف شده و نیاز است درباره نحوه شرکت این داوطلبان تصمیمگیری شود.

خدایی یادآور شد: کمیسیون آموزش و وزارت آموزش و پرورش درباره این مصوبه شورای سنجش و پذیرش نظرات مکتوب خود را ارائه داده اند که این موضوع نیز در جلسه شورای سنجش و پذیرش مطرح می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: دستور دیگر جلسه نیز بررسی میزان تاثیر قطعی یا مثبت سوابق تحصیلی داوطلبان در کنکور ۹۸ است که با توجه به نظراتی که در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مطرح شده مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه آن اعلام می‌شود.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کنکور 98 ، سازمان سنجش
نظرات شما
پیشخوان