تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۷
وزیر ورزش:

تلاش برای ادامه حضور زنان در ورزشگاه‌ها/ یک بار شد، باز هم می‌شود

وزیر ورزش از تلاش برای حضور دوباره زنان در ورزشگاه‌ها جهت تماشای بازی فوتبال خبر داد.

رویداد۲۴ مسعود سلطانی فر،‌ درباره حضور زنان در بازی تیم ملی کشورمان مقابل بولیوی و تداوم این حضور گفت: انشاالله اگر هماهنگی لازم برای بازی‌های بعدی به خصوص بازی‌های تیم ملی بین همه دستگاه‌ها وجود داشته باشد و مجوزش صادر شود، این کار انجام می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطر‌نشان کرد: همان‌گونه که در بازی ایران و بولیوی با اخذ مجوز شورای تامین استان تهران این حضور میسر شد؛ اگر همین هماهنگی بین همه دستگاها درآینده باشد باز هم این کار صورت خواهد گرفت.

مسئولان فدراسیون فوتبال با موافقت شورای تأمین موفق شدند که مجوز حضور تعداد محدودی از زنان برای حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی تیم ملی کشورمان مقابل بولیوی را دریافت کنند.

خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال، همه تیم‌های ملی بانوان فوتبال و فوتسال، کارمندان زن فدراسیون فوتبال و البته تعدادی همیار هوادار زن از جمله افرادی بودند که توانستند به ورزشگاه بروند و این بازی را تماشا کنند.

بعداز این بازی وزیر ورزش پیشنهاد داد که خانواده‌ها در بازی پرسپولیس و السد قطر حضور یابند که میسر نشد اما همین گام کوچک باعث شده است که بسیاری از زنان علاقمند به فوتبال امیدوار شوند که در آینده بتوانند بازی تیم ملی و تیم‌های محبوب باشگاهی خود را از روی سکوهای وزرشگاه‌ها تماشا کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان