تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷
حمایت از حقوق‌بگیران زیر۳میلیون؛

ابلاغیه دستمزدی دولت به ۷ دستگاه/ چه گروه‌هایی مشمول کمک شدند؟

تصویبنامه هیات وزیران در زمینه واریز کمک جبرانی به کارکنان با مجموع پرداختی ماهیانه کمتر از سی میلیون ریال با امضای معاون اول رییس جمهور عملیاتی می‌شود.

ابلاغیه دستمزدی دولت به ۷ دستگاه/ چه گروه‌هایی مشمول کمک شدند؟

 

رویداد۲۴ در تصویب نامه هیات وزیران که به امضای اسحاق جهانگیری؛ ‌معاون اول رییس جمهور رسیده و توسط مرکز پژوهش های مجلس منتشر شده، خطاب به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آمده است:

هیات وزیران در جلسه ۱۳۹۷.۰۸.۰۲ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱ـ سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است برای کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشکری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی کشوری، لشکری و حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و سایر صندوق ها که مجموع پرداختی ماهیانه به آنها کمتر از سی میلیون ریال است، کمک جبرانی از طریق حساب های بانکی مرتبط با حقوق و دستمزد آنها واریز کند.

۲ـ منابع مالی مورد نیاز این تصویب نامه از محل مصوبه دولت در خصوص طرح حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه تامین می شود.

۳ـ مسئولیت و چگونگی اجرای این تصویب نامه بر عهده سازمان برنامه و بودجه کشور است.

 حسن روحانی؛ رییس جمهور نیز روز گذشته بعد از پایان جلسه سران قوا گفت: دولت اولین بسته حمایت غذایی خود را در ماه آبان به افرادی که در فشار بیشتری هستند، پرداخت می کند.

وی خاطرنشان کرد که تا پایان سال جاری نیز در چندین نوبت بسته های حمایت غذایی به اقشارآسیب پذیر و مردم پرداخت خواهد شد تا بتواند مقداری از فشارهای اقتصادی را جبران کند. رییس جمهور همچنین اعلام کرد که در بودجه سال آینده برای حقوق و دستمزد نیز تدابیری اتخاذ شده که تا حدی بتواند مشکلات اقتصادی را جبران کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان