تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

واکنش تازه مقام‌های صهیونیستی به حمله موشکی فلسطین/ تا ترامپ در کاخ سفید است، به ایران حمله کنیم!

یک روزنامه اسرائیلی در گزارشی نوشته که حمله مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی به دستور ایران بوده است و خواستار حمله به ایران تا زمان حضور ترامپ در کاخ سفید شده است!
حمله موشکی به اسرائیلی‌ها با هدف تخریب روند صلح غزه و به دستور ایران بود
رویداد۲۴ روزنامه رژیم صهیونیستی آروتز شوا درباره حمله موشکی نیرو‌های مقاومت فلسطین خبر داده که یک مرد چهل ساله در جریان این حمله کشته شده و یک زن ۴۰ ساله نیز زخمی شده است. العربیه خبر داده بود که در پی اصابت موشک نیرو‌های مقاومت به یک ساختمان در شهر عسقلان در جنوب سرزمین‌های اشغالی ۲ اسرائیلی کشته شدند.
 
رسانه‌های اسرائیلی نیز خبر دادند که در روز حمله فلسطین، حدود ۵۰ راکت از غزه به سمت شهرک‌های «سدیروت»، «نتیفوت» و «حوف اشکلون» در نزدیکی نوار باریکه شلیک شده است اما مقام‌های ارتش اسرائیل گفته‌اند حدود ۴۶۰ موشک از نوار غزه به اسرائیل شلیک شده استکه ۱۰۰ موشکآن توسط سیستم دفاع هوایی گنبد آهنین دفع شده است.

در تاریخ ۲۸ اکتبر این روزنامه اسرائیلی در گزارشی مدعی شده بود ایران از دیدار بی سابقه نتانیاهو و امیر عمان که در جریان آن درباره آتش‌بس غزه نیز مذاکراتی انجام شده بود احساس نگرانی کرده و همین امر باعث واکنش ایران شده است.
 
بهرام قاسمی درباره دیدار نتانیاهو با امیر عمان گفته بود: از نظر ما کشور‌های اسلامی منطقه نباید تحت فشار کاخ سفید به رژیم غاصب صهیونیستی فضای تحرک برای ایجاد مصائب و مشکلات جدید در منطقه دهند.
 
روزنامه اسرائیلی مدعی شده که تهران تعداد زیادی راکت در اختیار جهاد اسلامی فلسطین قرار داده است و علت اصلی حمله فلسطینی‌ها به رژیم صهیونیستی را برنامه ایران خوانده و نوشته مقام‌های ایران اسرائیل را کشوری می‌دانند که با یک بمب نابود می‌شود.
 
پیش از این سردار جعفری فرمانده سپاه ایران گفته بود که کوچک‌ترین خطا برای اسرائیل آخرین خطاست و هر جنگ جدیدی به محو این رژیم از جغرافیای سیاسی عالم منجر خواهد شد.

رسانه اسرائیلی به سخنان مقام‌های ایران درباره عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی در دوره‌های مختلف اشاره کرده و نوشته آنها در یک کتاب توضیح داده‌اند که چطور می‌توان اسرائیل را نابود کرد. اشاره روزنامه اسرائیلی به کتاب فلسطین بوده که در آن از آزادسازی بیت المقدس سخن گفته شده است.

آروتز شوا نوشته این کتاب را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده در این کتاب اسرائیل را مستحق نابودی است و به زودی امحا خواهد شد و رو به زوال می‌رود.

در گزارشی این رسانه اسرائیلی گفته شده ایران می‌خواهد یک حکومت اسلامی در فلسطین ایجاد کند چرا که مسلمانان فلسطینی صاحبان این سرزمین هستند.
 
مقام‌های ایران اما معتقدند این سرزمین‌ها متعلق به مردم فلسطین با هر دین و نژادی است و اسرائیل این منطقه را اشغال کرده و به همین دلیل با اشغالگران به مقابله می‌پردازد.

رسانه اسرائیلی با این مقدمه که مقام‌ها و سران ایران بار‌ها از نابودی اسرائیل صحبت کرده‌اند، به این نتیجه رسیده که حمایت‌های مالی و نظامی آن‌ها از جهادگران غزه ادامه دارد.

این رسانه اسرائیلی در پایان به این نتیجه رسیده که بهتر است به سرعت ایران را مورد حمله قرار دهیم قبل از اینکه آن‌ها به سلاح هسته‌ای دست پیدا کنند! بهتر است الان که رییس جمهور آمریکا ترامپ است و قبل از اینکه امثال اوباما که حامی ایران بودند به کاخ سفید برگردند به ایران حمله کنیم.
 
این رسانه اسرائیلی در حالی این تحلیل کرده است سردار جعفری صریحا اعلام کرده که تهدیدهای این رژیم علیه کشورمان، نهایتا به درگیری فیزیکی ختم می‌شود. فرمانده سپاه هشدار داده که اگر جنگی رخ دهد، دیگر جنگ هشت ساله با آن شرایطی که ما در مظلومیت قرار داشتیم نخواهد بود.
 
فرمانده سپاه همچنین گفته است غده سرطانی اسرائیل با ما سر جنگ دارد، اما اینکه کی جنگ رخ دهد معلوم نیست. اکنون تنها راه مقابله را جنگ می‌دانند اما آنقدر احمقند که ارباب‌های آنها باید جلویشان را بگیرند. اگر کاری را شروع کردند، نقطه نابودی و اتمام ماجرای آنهاست. این اتفاق بالاخره رخ خواهد داد؛ چراکه انقلاب با این شتاب که به سمت اهدافش حرکت می‌کند، برای آنها قابل تحمل نیست و بالاخره روزی شرایط جنگی را به وجود خواهند آورد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نوار غزه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
اسرائیل توان جنگ با یک گروه رو نداره میخواد بیاد به ایران با این قدرت و مساحت حمله بکنه اونم از هزار کیلومتری خخخ
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان