تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۷

نظر برانکو درمورد قرعه استقلال و پرسپولیس/ قرعه فصل عجیب است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن دشوار خواندن بازی های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فعلا به تراکتورسازی تبریز که دیدار بعدی‌مان است فکر می کنیم اما ما و استقلال گروه سختی داریم.
نظر برانکو درمورد قرعه استقلال و پرسپولیس/ عجیب بودن قرعه این فصل
رویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای تیمی که می خواهد در آسیا موفق شود چندان مهم نیست که چه قرعه ای برایش رخ می دهد. البته قرعه کشی این فصل رقابت ها کمی برایم عجیب بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: به هر حال باید بگویم در گروه دشواری قرار گرفته ایم. با تیم هایی بازی داریم که در کشورهای خود جزو بهترین ها هستند. نمی توان گفت کدام تیم بهتر از بقیه است. چون تمام تیم هایی که همگروه پرسپولیس شده اند شرایط خیلی خوب و ویژه ای دارند.

وی درخصوص اینکه گفته می شود گروه استقلال سخت تر از پرسپولیس است اظهار داشت: هر دو تیم در گروه های سختی قرار دارند. مسیر قهرمانی هم برای تیمی که می خواهد در راستای اهداف خود که کسب بیشترین موفقیت هاست حرکت کند سخت است. هم استقلال و هم پرسپولیس در گروه های سختی افتاده اند.

برانکو ایوانکوویچ درباره نحوه امادگی پرسپولیس برای بازی های فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا افزود: همیشه مهم ترین بازی برایم دیداری است که پیش رو داریم. تراکتورسازی حریف یکشنبه ما در ورزشگاه ازادی است و تنها به موفقیت مقابل این تیم فکر می کنیم. امیدوارم هواداران مثل همیشه در ورزشگاه حاضر شوند.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان