تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷
علی دایی پس از شکست مقابل پدیده:

پدیده بهتر از سایپا بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: کاری به شخص ندارم، اما اگر حتی یک عروسک هم سرمربی تیم ملی باشد، باید حمایتش کنیم.

پدیده بهتر از سایپا بود

رویداد۲۴  علی دایی در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر مقابل پدیده،‌گفت: پدیده در نیمه دوم بهتر بود و توانست برنده بازی شود.

وی افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم اما در مجموع پدیده بهتر بود و هر تعویضی که ما کردیم نتوانستیم کمبود را جبران کنیم.

وی درمورد اینکه داوری چطور بود عنوان کرد: در اوایل بازی چند صحنه جلوی ما اتفاق افتاد که داور اشتباه داشت. این مساله طبیعی است و اشتباه رخ می‌دهد و مساله خاصی نبود.

سرمربی سایپا در رابطه با اینکه آیا پدیده شخصیت قهرمانی دارد اظهار داشت: گل‌محمدی به همراه پدیده نتایج بسیار خوبی گرفته است. آنها تیم قدرتمندی هستند و مطمئنا این تیمی اگر به درستی حمایت شود می‌تواند این روند را ادامه دهد. آنها مسیر را پیدا کردند و با حمایت درست می‌توانند جزو مدعیان باشند. پدیده تا به الان 90 درصد به مسابقاتش را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

سرمربی سایپا در رابطه با اینکه آیا در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنند عنوان کرد: ما براساس داشته‌هایمان کار را پیش می‌بریم و با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه بازیکن جذب کردیم. امروز به بازیکنان جوان هم بازی دادیم در برخی از پست‌ها به خاطر وضعیت اقتصادی باشگاه بازیکن گرفتیم و خیلی از بازیکنانی را که می‌خواهیم جذب نکردیم. دست و بال ما بسته است. چند مهره کلیدی هم از ما جدا شدند و امروز چند بازیکن خوب را هم نداشتیم دارایی ما اندک است و خیلی دستمان برای جابجایی باز نیست در مورد سارفو هم باید بگویم او بازیکن خوبی است شاید یکی دو بار او اشتباه کرد و در برخی بازی‌ها ما10 نفره شدیم اما سارفو پسر بسیار خوبی است و بسیار خوب تمرین و بازی می‌کند ما در خیلی از پست‌ها کمبود داریم و باید تیم را تقویت کنیم. البته این مساله بستگی به این دارد که باشگاه چطور ما را حمایت کند. اگر حمایت کند می‌توانیم از این بهتر شویم.

وی در رابطه با حواشی که در چند وقت اخیر برای تیم ملی بوجود آمده است گفت: وظیفه همه ما این است که حتی اگر یک عروسک هم سرمربی تیم ملی باشد حمایت کنیم. من در این مدت همیشه از تیم ملی حمایت کرده‌ام و غیر از آن اقدامی نداشتم. نتایج تیم ملی معقول هواداران بوده است من نه چای کی‌روش را و نه چای شخص دیگری را خورده‌ام واقعیت را بیان می‌کنم. همه ما دوست داریم تیم ملی قوی داشته باشیم و لازمه آن این است که حمایت خوبی داشته باشیم. هر کسی ساز خودش را بزند ناخوشایند است. باید حمایت کنیم تا تیم ملی با فراغ بال در جام ملت‌ها حاضر شود.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه امام رضا عنوان کرد: وضعیت این زمین به برگزاری بازی خیلی کمک کرد هر دو تیم فوتبال خوبی را انجام دادند و در این زمین کارشان را به راحتی پیش بردند. مطمئنا این ورزشگاه یک سرمایه ملی است که از لحاظ ورزشی می‌تواند به ما کمک کند. اگر از این مجموعه درست استفاده شود بسیار خوب است.

وی در پایان عنوان کرد: در باشگاه جلسه داشتیم و صحبت کردیم تا در چند نقطه تیم را تقویت کنیم تا در آسیا بتوانیم بالا بیاییم ونماینده خوبی برای ایران باشیم با توجه به اینکه بازی دوم ما در پلی آف در قطر برگزار می‌شود این مساله کارمان را سخت کرده است. اگر بتوانیم در چند پست بازیکنان مدنظرمان را بگیریم با قدرت بیشتری کارمان را پیش خواهیم برد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پدیده ، گل محمدی
نظرات شما
پیشخوان