تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷

تاخیر در پرواز‌های کیش به علت کاهش دید افقی

سازمان هواپیمایی کشوری از تاخیر در پرواز‌های بعد از ظهر تهران - کیش به دلیل کاهش دید افقی در کیش خبر داد و گفت: اکنون پرواز‌ها در حال انجام است.
رویداد۲۴  «رضا جعفرزاده» مدیر روابط عمومی این سازمان دقایقی قبل به ایرنا گفت: به دلیل بارش‌ها و شرایط جوی در اغلب شهر‌ها و کاهش دید افقی، امروز پرواز‌های مسیر کیش با تاخیر همراه شد.

وی با تاکید بر اینکه برای انجام ایمنی پرواز، کاهش حداقل دید لازم است، گفت: اولویت مهم سازمان هواپیمایی کشوری ایمنی پروازهاست حتی اگر با تاخیر مواجه شود.

جعفرزاده افزود: این سازمان همواره به مسئولان شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرده که به محض وجود حداقل دید برای پرواز، پرواز‌ها باید به موقع انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پرواز کیش، ممکن است برای سایر نقاط کشور هم برنامه پرواز داشته باشد، گفت: تاخیر در پرواز اول به صورت انعکاسی سرایت می‌کند.

بارندگی‌ها که از چند روز پیش به صورت برف و باران در اغلب نقاط کشور آغاز شده و تا سه شنبه ادامه دارد، برخی پرواز‌های امروز را به دلیل کاهش دید افقی در فرودگاه‌های مبدا یا مقصد و لزوم رعایت ایمنی پرواز، با تاخیر همراه کرد و با اینکه سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرده که پرواز‌ها در حال انجام است، اما توصیه می‌شود، مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه، با اطلاعات پرواز با شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان