تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷
سرمربی استقلال خوزستان:

مقابل استقلال تمام تلاش‌مان را کردیم/ امیدوارم ۶ امتیاز برگردد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما مقابل استقلال تمام تلاش‌مان را انجام دادیم.

مقابل استقلال تمام تلاش‌مان را کردیم/ امیدوارم ۶ امتیاز برگردد!

رویداد۲۴ کریم بوستانی در مورد حضورش به عنوان سرمربی استقلال خوزستان، گفت: دو سه ساعت قبل از بازی به من گفتند امروز هدایت تیم را بر عهده داشته باشم و با توجه به اینکه این تیم شهرمان است و احساس مسئولیت می‌کردم این امر را پذیرفتم.

وی در مورد اینکه آیا حضور او موقت است یا دائم، تصریح کرد: نمی‌دانم. این مسئله مربوط به مدیریت است و آنها تصمیم گیری می‌کنند. فعلا در این بازی به عنوان سرمربی بودم.

بوستانی در مورد درگیری‌های شب گذشته در محل اردوی این تیم، عنوان کرد: من قبل از آن اتفاقات رفتم و در خوابگاه تیم نبودم اما وقتی این مسئله را شنیدم ناراحت شدم و خبر خوبی نبود. به طور دقیق در جریان این مسئله نیستم و نمی‌دانم چه شده است.

وی در ادامه به نشست خبری آمد تا شاسخگوی سولات خبرنگاران باشد.

بوستان در سالن کنفرانس خبری گفت: نیمه اول یک بازی بسیار خوبی انجام شد و حریف چند موقعیت داشت اما ما خوب بودیم و چون اتفاقاتی هم قبل از بازی داشتیم ولی در مجموع زحمت کشیدیم.

وی افزود: ما مثل هفته‌های قبل اشتباهات فردی داشتیم که گل هم دریافت کردیم. درست است که گل نزدیم ولی یک بر صفر باخیتم. با کسر 6 امتیاز واقعا از نظر روحی پایین آمده بودیم. با مدیریت در حال تلاش هستیم تا 6 امتیاز را برگردانیم و پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم.

وی افزود:ما امیدوار هستیم شش امتیاز برگردد و پنجره نقل و انتقالات باز شود تا بازیکن بگیریم. ما باید نوبت ضعف‌مان را تقویت کنیم تا ان‌شاءالله تیم بماند.

وی افزود: اگر این تیم بماند شاید با همت و غیرت بازیکنان باشد وگرنه حتماً باید در نیم‌فصل تقویت شود.

مربی استقلال خوزستان گفت: تیم ما از پنجره نقل و انتقالات محروم است و من امیدوار هستم پول بازیکنان طلبکار پرداخت شود تا ما بازیکن بگیریم.

وی در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: یزدی واقعاً برای تیم زحمت کشید و کسب ۱۰ امتیاز حاصل زحمات او و بازیکنان بود. من با خیلی از مربیان کارکرده‌ام اما او مربی بسیار سالم و با دانشی است و روی اتفاقاتی که افتاد از باشگاه رفت. کاش مسئولان باشگاه می‌گذاشتند یزدی تا نیم‌فصل می‌ماند و بعد گزینه نهایی را انتخاب می‌کردند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان