تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷

وجود مار در سلول، بهانه‌ای برای فرار متهم از زندان

یک زندانی به بهانه وجود مار در سلولش توانست زندانبان خود را فریب دهد و از زندان فرار کند.
وجود مار در سلول، بهانه‌ای برای فرار متهم از زندان
رویداد۲۴ «آنان کوملاوانیت» ۲۳ ساله پس از خروج از سلول در آن را به روی زندانبان بسته و او را در داخل سلول گیر می‌اندازد.

او در حالی که مقداری مواد به همراه داشت به جرم خرید و فروش مواد مخدر دستگیر و سپس روانه زندان شده بود، اما نتوانست تا پایان محکومیت خود در این زندان دوام بیاورد و با یک حقه ساده موفق به فریب زندانبان و فرار از زندان شد.

او به بهانه اینکه یک مار وارد سلول شده است، تلاش کرد تا توجه زندانبان را به خود جلب کند. پس از فریاد‌های مکرر بالاخره زندانبان وارد سلول او شد، اما موفق به پیدا کردن مار نشد.

در ادامه این زندانی در حالی که مصمم بود با همین روش از سلول خود بگریزد، چند بار دیگر به بهانه وجود مار در سلول تلاش کرد تا زندانبان را به داخل سلول بکشاند.

سرانجام این مرد جوان در حالی که فریاد می‌کشید برای مرتبه پنجم زندانبان را به داخل سلول کشاند، این در حالی بود که زندانبان هنگام ورود به سلول در ورودی را نبست. در این لحظه این زندانی بلافاصله خود را به پشت در سلول رساند و با گیر انداختن زندانبان فرار کرد.

در ادامه یکی دیگر از زندانبانان با دیدن مرد جوان تلاش کرد او را به دام بیندازد، اما موفق به دستگیری زندانی نشد. در حالی که متهم پس از فرار از زندان وارد یک خانه در همان نزدیکی شده بود توجه صاحبخانه را به خود جلب کرد. او پس از دیدن این مرد بلافاصله با پلیس تماس گرفت و سرانجام حدود چند کیلومتر دورتر از زندان به دام پلیس افتاد.

گفتنی است؛ این زندانی اکنون با اتهام فرار از زندان، زندانی کردن یک مأمور دولت و همچنین حمل موادمخدر روبه‌رو است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان