تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷
کی‌روش:

مربی بعدی تیم ملی معرفی شده است/ بعد جام ملت‌ها به دنبال زندگی‌ام می‌روم

کارلوس کی‌روش گفت: من وظیفه‌ام است که بعد از جام ملت‌ها برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کنم و به دنبال شغل دیگری باشم.
مربی بعدی تیم ملی معرفی شده است/ بعد جام ملت ها به دنبال زندگیم میروم
رویداد۲۴ سرمربی تیم ملی ایران، در نشستی که امروز با اصحاب رسانه برگزار کرد، گفت: برد همیشه مثل دارو می‌ماند بازی با قطر و کره قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ بسیار برای من لذت‌بخش بود.

کارلوس کی‌روش در نشستی که امروز با اصحاب رسانه برگزار کرد درخصوص اینکه از ۱۰۰ بردی که در بازی‌های ملی و دستاورد کدام را بیشتر می‌پسندد گفت: برد همیشه مثل دارو می‌ماند. بازی با قطر و کره قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ بسیار برای من لذت‌بخش بود و من هیچ وقت این بازی‌ها را فراموش نمی‌کنم، چون پشت آن دو بردی که بدست آوردیم مسائل دیگری وجود داشت.

*باخت به عراق هنوز در گلوی من گیر کرده است

وی افزود: مطمئنا کادر فنی من شکست‌های ما را بیشتر به یاد دارند، چون بعد از باخت‌ها اتفاقاتی می‌افتد، چون به خاطر این است که من اصلا باخت را دوست ندارم.

سرمربی تیم ملی درخصوص باخت‌های تلخ وی گفت: مطمئنا باخت به تیم ملی لبنان و همچنین ازبکستان در تهران برای من خیلی سخت است. در آن دو مسابقه ما اصلا فوتبال بازی نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال ایران در خصوص اینکه کدام بازی برای وی حسرت‌بار بوده است، گفت: ما از احساسات درون خودمان بسیار خوشحال بودیم. بازی با آرژانتین و اسپانیا برای ما خاطره‌انگیز بود به خصوص اینکه داور در آن مسابقه اشتباه عجیبی داشت. البته باخت به عراق هنوز در گلوی من گیر کرده است، چون ما نباید در آن مسابقه شکست می‌خوردیم.

*مربی بعدی تیم ملی هم معرفی شده

سرمربی تیم ملی درخصوص آماده‌سازی برای جام ملت‌ها گفت: مطمئناً ما کار سختی داریم، ولی رایزنی‌های مختلفی انجام دادیم که با تمام قوا به این مسابقات برویم. می‌دانید که تیم ملی عراق با ما هم گروه است و آن‌ها بازیکنی مثل بشاررسن که در پرسپولیس بازی می‌کند را دارند. به همین خاطر با تمام توانمان در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که بعد از جام ملت‌ها چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: من بعد از جام جهانی قراردادم را تمدید کردم، چون فکر می‌کردم پیشنهادی که به من می‌شود ۴ ساله خواهد بود. البته برخی‌ها در این زمینه شیطنت کردند و می‌دانم برنامه‌های دیگری دارند، ولی من وظیفه‌ام است که بعد از جام ملت‌ها برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کنم و به دنبال شغل دیگری باشم.

کی روش در ادامه با کنایه تاکید کرد: مربی بعدی تیم ملی شما هم معرفی شده و او هفته پیش در یک مصاحبه همه چیز را اعلام و سپس تکذیب کرد (با خنده). با همه این شرایط من همه تلاشم را برای موفقیت تیم ملی ایران انجام می‌دهم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

کی‌روش ادامه داد: متاسفانه هیچ حمایتی از طرف وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال صورت نگرفته و ما باید با تیم‌های لبنان و فلسطین و قطر قبل از جام ملت‌ها به میدان برویم. طبیعی است وقتی شما سگ‌های شکاری در اختیار نداشته باشید باید از گربه‌ها استفاده کنید! ولی همینجا می‌گویم هیچ چیزی جلودار ما نیست و با تمام توانمان به مصاف رقبایمان خواهیم رفت.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که شما چه ارزویی در آینده دارید گفت: طبیعتا من آرزو داشتم به اندازه عصیان و کروز که ۵۹ بازی ملی دارد بازی داشته باشم، ولی دیگر سن و سالم به این آرزو نمی‌رسد، اما دستیابی به ۵ دوره جام جهانی با هدایت تیم‌های ملی در اختیار من و تابارز است. اگر این اتفاق بیفتد آرزویم برآورده خواهد شد.

کی‌روش با اشاره به روز‌های ابتدایی‌اش در ایران گفت: وقتی به اینجا آمدم برخی بازیکنان فکر می‌کردند یک کارت اعتباری برای حضور در تیم ملی دارند یکی از بزرگترین چالش‌های من این بود که هیات رئیسه یا رسانه‌ها می‌گفتند چرا از پرسپولیس فقط ۵ بازیکن یا مثلا از استقلال ۳ بازیکن دعوت کرده‌اید و متقاعد کردن این افراد بزرگترین چالش برای من بود. تیم ملی متعلق به کسانی است که با تمام قلبشان و فکرشان کار می‌کنند.

وی ادامه داد: اینکه فکر کنیم، چون سپاهان قهرمان شده باید ۵ بازیکن از آن‌ها یا ۷ بازیکن از تیم دیگر دعوت کنیم درست نیست و افرادی که چنین کار‌هایی می‌کنند فقط به فکر تجارت هستند. ما در حال حاضر ۳۶ بازیکن داریم که همه استحقاق حضور در تیم ملی را دارند. اما من فقط می‌توانم ۲۳ نفر را انتخاب کنم. مطمئنا ما هم اشتباه می‌کنیم، ولی در این راه اوسیانو کروز موهایش را کامل از دست داده و مو‌های من هم کم کم در حال ریختن است.

وی در پایان گفت: شما دیدید من مجید حسینی را بدون سابقه ملی در جام جهانی بازی دادم. کادر فنی من از ساعت ۷ صبح در اینجا هستند و تا ۱۱ شب کار می‌کنند و بعضا یک مسابقه را ۴ بار تماشا می‌کنند شفاف بگویم که ما کار دشواری داریم، چون از بین ۳۵ نفر فقط باید ۲۳ نفر را انتخاب کنم.
منبع: فارس
نظرات شما
پیشخوان