تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷
تکلیف شهردار تهران هنوز نامشخص است؛

مسابقه توئیتری اعضای شورای شهر/ از بررسی گزینه جدید به جای حناچی تا صدور حکم حناچی!

وضعیت صدور حکم پیروز حناچی شهردار منتخب تهران کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و اعضای شورا در این رابطه جلسه اضطراری تشکیل داده‌اند و اخبار متناقضی از جلسه به گوش می‌رسد.

مسابقه توئیتری اعضای شورای شهر/ از بررسی گزینه جدید به جای حناچی تا صدور حکم حناچی

رویداد۲۴ جلسه محرمانه امروز شورای شهر با دستور کار بررسی وضعیت پیروز حناچی و تلاش برای تسریع در صدور حکم شهردار تهران توسط وزارت کشور برگزار شد. هرچند جلسه محرمانه بوده است و نتیجه جلسه بلافاصله پس از پایان نشست مشخص خواهد شد، اعضای شورای شهر در ارائه اطلاعات ضد و نقیض از جلسه با یکدیگر در حال رقابت هستند.

علیخانی خبر داد که اعضای شورا برای تعیین تکلیف حکم پیروز حناچی شهردار تهران جلسه اضطراری تشکیل داده‌اند. او همچنین خبر داد که «چیزی درباره معرفی گزینه جدید مشخص نیست!»

الهام فخاری دیگر عضو شورا نیز در میانه جلسه ناگهان توئیت زد که «از امروز پیروز حناچی شهردار تهران است.» این خبر روی خروجی یکی از خبرگزاری‌ها قرار گرفت و لحظه‌ای بعد حذف شد تا همچنان ابهام‌ درباره صدور حکم پیروز حناچی باقی بماند.

یکی از کاربران توئیتر در واکنش به توئیت فخاری گلایه کرده بود که این چه نحوه خبر دادن است!

مسابقه توئیتری اعضای شورای شهر/ از بررسی گزینه جدید به جای حناچی تا صدور حکم حناچی!

حسن خلیل آبادی البته در واکنش به توییت فخاری گفت: چطوری حناچی شهردار هستند وقتی هنوز حکم شهردار ابلاغ نشده است!

علی اعطا نیز خبر داده که نامه وزارت کشور مبهم است. او هم توئیت الهام فخاری را تکذیب کرده و گفته صدور حکم حناچی صحت ندارد و اخبار دقیق باید از سخنگو یا رئیس شورا گرفته شود.

الهام فخاری در توئیتی دیگر عذرخواهی کرد و نوشت که مطلب منتشر شده قبلی پیش‌نویس بوده و قرار بوده منتشر نشود!

مسابقه توئیتری اعضای شورای شهر/ از بررسی گزینه جدید به جای حناچی تا صدور حکم حناچی!

زهرا نژاد بهرام عضو هیات رییسه شورای شهر تهران نیز در مطلبی که منتشر کرده بود از خبرهای خوش سخن گفته بود. او نوشته بود «بر اساس قانون امروز پایان ۱۰ روز کاری برای تایید حکم شهردار است و بر اساس خبر‌های خوبی که به گوش می‌رسد منتظر صدور حکم شهردار هستیم.»

جمله خبرهای خوش درباره صدور حکم حناچی پیش از این در توئیت محسن هاشمی هم مطرح شده بود!

یکی از کاربران توئیتر نوشته بود بهتر است قبل برگزاری جلسات شورای شهر، موبایل آنها گرفته شود تا هم بتوانند با دقت موضوع جلسه را بررسی کنند هم مسابقه توئیتری باعث نشود اخبار ضد و نقیض منتشر کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان