تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به عکس آذری جهرمی؛

رحیم‌پور ازغدی: چرا نمی‌روند توالت‌های حرم را بشورند؟ +عکس

یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به عکس اخیر آذرجهرمی و رییسی واکنشی داشت که در برابر آن یکی از مشاوران رییس‌جمهور نیز سوالی منتقدانه را مطرح کرد.
رحیم‌پور ازغدی: چرا نمی‌روند توالت‌های حرم را بشورند؟
رویداد۲۴ حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به انتشار عکسی در فضای مجازی از محمدجواد آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات و حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی که در آن افتخار خادمی حرم آمام رضا (ع) به جهرمی داده می‌شود، نوشت: «اشکالی ندارد که مسئولان بلند پایه خادم افتخاری امام رضا (ع) شوند. خیلی هم خوب است، اما این که اغلب این دوستان یه دونه از این گردگیر‌های رنگی دستشون می‌گیرند و کنار استراتژیک‌ترین معبر ممکن می‌ایستند که به طور کاملا اتفاقی و خیلی خوب هم دیده می‌شوند و تنها کاری که لازم است انجام دهند، این است که بگویند: "آقا حرکت کن" برای من قابل قبول نیست... چرا نمی‌روند توالت‌های حرم را بشورند؟! برای شکستن غرور ریاستشان هم بد نیست... رونوشت خدمت آقای رییسی.»

رحیم‌پور ازغدی: چرا نمی‌روند توالت‌های حرم را بشورند؟
در واکنش به این اظهارات حسام الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهور نیز نوشت: «برای شکستن غرور خود همه چیز پنداری و مصلح کل نمایی کجا را باید شست!»

هیچوقت در زائران احساس خوبی مشاهده نکرده‌ام

حجت‌الاسلام محمد علی ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات طی مطلبی به خادمی آذری‌جهرمی در حرم امام رضا واکنش نشان داد و نوشت:

«دروغ چرا؟ وقتی اقای ضرغامی به خادمی امام رضا توسط مسئولان حکومتی اعتراض کرد جرات کردم بنویسم. من مشهدی هستم. طبعا زیاد به زیارت امام رضا مشرف می‌شوم. بار‌ها مسئولان سیاسی و نظامی را دیده‌ام که لباس خادمی پوشیده‌اند و بعضا با یکی دوتا محافظ پشت سرشان مردم را راهنمایی می‌کنند.

البته خدمت به زائران امام رضا باعث افتخار همه است. اما هیچوقت در زائران احساس خوبی مشاهده نکرده‌ام. بیشتر رنگ و بوی ریا کاری تصور می‌شد. مردم توقع دارند مسئولان به کار خودشان برسند. هفته گذشته سر مزار پدر خانمم ایستاده بودم. جمعی به کار جاروی حرم مشغول بودند که دیدم وزیر جوان و پر انرژی ارتباطات با لباس خادمی در میان آن‌ها بود. لطف کرد و احوالپرسی کرد. نمیدانم چه کسی عکس گرفته بود و در فضای مجازی پخش شد. برای وزیری که در کار خودش موفق بوده است، این کار‌ها ضرورت ندارد. مردم از مسئولان خدمت به مردم می‌خواهند. خدمت به مردم بهترین خدمت به علی ابن موسی الرضا علیه السلام است».
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
رضا
|
United States of America
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
2
4
سلام
آقای اشنا . فرافکنی نکنید. منظور اقای ازغدی پنهان شدن مسولان و گریز از مسولیت پذیری انان در قبال شکست سیاست هایشان است.
شما از سینه چاکان برجام بودید.
بقول اقای عباسی الان دارید کی بود کی بود من نبودم میکنید.
مواد اتمی به خارج از ایران منتقل شد. سانتریفیوژ ها از حرکت ایستاد تا بقول شما چرخ زندگی مردم بچرخد. الان چرخی نمیچرخد. کما اینکه حتی اگر چرخ زندگی نیز میچرخید زیر بار ننگ!!!!! فریاد هیهات من الذله امام حسین را چطور توجیه میکردید.
بجای افترا بستن به جوانمردی چون رحیم پور ازغدی جواب غرور شکسته و دل مجروح مردم را بدهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
0
شروع اختلاس از همین اعماله
س م قادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
اخ این آشنا چقد غریبه شده و فهم همه چی رو حزبی بدست میاره
س م قادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
آخ این آشنا چقد غریبه شده فهمش همش شده حزب باد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان