تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷

هواوی گوشی تمام‌صفحه با روزنه دوربین سلفی عرضه می‌کند

براساس تیزر جدید هواوی، چینی‌ها نیز همانند سامسونگ در پی عرضه گوشی هوشمندی با روزنه‌ی دوربین سلفی هستند.
هواوی گوشی تمام‌صفحه با روزنه دوربین سلفی عرضه می‌کند
رویداد۲۴ ظاهرا علاوه‌بر سامسونگ که در حال توسعه‌ی گوشی هوشمندی با روزنه‌ای برای دوربین روی نمایشگر است؛ خبر‌هایی حاکی از تلاش هواوی برای توسعه‌ی گوشی هوشمند بدون بریدگی بالای نمایشگر و در عوض تعبیه‌ی روزنه‌ای روی صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی به گوش می‌رسد.

به‌نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد در طراحی گوشی هوشمند جدید خود، راهکاری برای بریدگی بالای نمایشگر ارائه دهد. راهکار جدید هواوی، روزنه‌ای دایروی است که داخل نمایشگر و در گوشه‌ی سمت چپ آن جای دارد.

هواوی گوشی تمام‌صفحه با روزنه دوربین سلفی عرضه می‌کند

تصویری از طراحی جدید هواوی در شبکه‌های اجتماعی چینی به اشتراک گذاشته شده است و خبر از تصمیم هواوی برای توسعه‌ی گوشی هوشمندی بدون بریدگی نمایشگر می‌دهد. براساس آخرین خبر‌های منتشرشده از سوی SamMobile و اطلاعات فاش‌شده از طریق Ice Universe، سامسونگ نیز قصد دارد تا چنین طرحی را در گوشی هوشمند خود پیاده‌سازی کند. هر دو منبع خبری متفق‌القول هستند که این گوشی هوشمند Galaxy A۸S نامیده می‌شود.

البته SamMobile اعلام کرده است که این گوشی هوشمند ماه ژانویه‌ی ۲۰۱۹ معرفی می‌شود، ولی Ice Universe پیش‌بینی می‌کند که ماه آینده شاهد معرفی گلکسی A۸S خواهیم بود. Ice Universe اصطلاحا این گوشی هوشمند را «گوشی هوشمندی با نمایشگر دارای روزنه» نامگذاری کرده است. پیشتر نیز گفته شده بود که گلکسی A۸s سامسونگ با طراحی متفاوت لنز دوربین سلفی معرفی می‌شود.

هواوی گوشی تمام‌صفحه با روزنه دوربین سلفی عرضه می‌کند

اوایل ماه جاری میلادی، سامسونگ اعلام کرد که در حال توسعه‌ی چنین نمایشگری است و آن را Infinity-O نامید. هواوی به خبرگزاری The Verge اعلام کرده است که در تاریخ ۳ دسامبر برابر با ۱۲ آذرماه، اطلاعات بیشتری در مورد محصول بعدی خود ارائه می‌دهد؛ بنابراین باید منتظر بمانیم ببینیم این غول فناوری در نظر دارد گوشی هوشمند بعدی خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه کند.

شبکه‌ی اجتماعی ویبو، تصویری فاش‌شده از پوشش نمایشگر گوشی جدید سامسونگ را به‌اشتراک گذاشته است. پیشتر گفته شده بود که احتمالا سامسونگ در گلکسی A۸s از نمایشگر Infinity O. با روزنه دوربین سلفی استفاده کند. تصویر لورفته از محافظ نمایشگر گلکسی A۸S به‌خوبی روزنه‌ی روی صفحه نمایش را نشان می‌دهد.
منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان