تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷
در پی اظهارات اخیر دبیر مجمع تشخیص مصلحت مبنی بر وجود نفوذی های آمریکا در وزارتخانه ها؛

ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی خواستار ارائه مستندات از سوی محسن رضایی شد

ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور خواستار ارائه مستندات دبیر مجمع تشخیص مصلحت درخصوص وجود نفوذی های آمریکا در وزارتخانه های کشور شد.

ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی خواستار ارائه مستندات از سوی محسن رضایی شد

رویداد۲۴ در پی اظهارات اخیر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت مبنی بر وجود نفوذی های آمریکا در وزارتخانه ها، دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، براساس گزارش کارگروه حقوقی و قضایی این ستاد، در نامه ای به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار ارائه مستندات ادعای وی شد.
در نامه دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، با یادآوری تشکیل این ستاد بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی؛ از اهداف این ستاد که در بند «الف» ماده «1» و بند «ج» ماده «7» ابلاغیه ریاست جمهوری آمده، «حفظ آرامش و امنیت روانی جامعه و تقویت اعتماد عمومی و جلب مشارکت و حمایت مردم از تصمیمات مسئولان نظام در حوزه اقتصادی» و جلوگیری از بروز ناامنی ذهنی و روانی در عرصه های اقتصادی و ثبات آفرینی در جامعه اعلام شده است.
دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در نامه ای به محسن رضایی درخواست کرد، مستندات و اطلاعات مربوط به حضور نفوذی ها در وزارتخانه ها و میزان کیفیت تاثیر آنها بر اقتصاد کشور، به منظور بهره برداری های قانونی و پیگیری های لازم، به دبیرخانه ستاد ارسال شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محسن رضایی
نظرات شما
پیشخوان