تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷

تا قیامت سفید می پوشم

"تاقیامت سفید می پوشم "تازه ترین اثر دکتر محمدرضا سرسالاری است که به صورت ناشرمولف به زیور طبع آراسته و به پیشخوان فرهنگی کشور ارائه شده است.

تا قیامت سفید می پوشم

 رویداد۲۴ این کتاب که مجموعه‌ای از غزل‌های تازه و گذشته سرسالاری است در ۹۶ صفحه و در قطع رقعی به چاپ رسیده و سومین تالیف این شاعر، نویسنده، روزنامه نگار و دانش آموخته زبان و ادبیات فارسی به حساب می‌آید. دو تالیف دیگر او به نام‌های "آفتاب گردان‌های سرزمین مادری" و "پروانه‌ای روی گلدسته " بوده که اولی در سال ۹۵ برگزیده مجموعه‌های شعری کشور از جشنواره سیلک کاشان شده است. طرح جلد این کتاب توسط گرافیست نام آشنای خراسان حامد محمدیان طراحی شده و صفحه آرایی و مراحل دیگر چاپ این اثر را محمد صادق بخشی شاعر مشهدی به عهده داشته است. سرسالاری در مورد چرایی چاپ این اثر به صورت ناشر مولف  گفت: حقیقت ماجرا این است که برخی از ناشرین که متاسفانه تعدادشان هم کم نیست در ازای اخذ وجه و هزینه از دوستان نویسنده، به تعهدات و وظایف خود عمل نمی‌کنند و تنها تعداد  حداقلی ازناشرین، به اصلی‌ترین وظیفه خود که پخش و حمایت از کتاب بعد از چاپ است، عمل می‌کنند که این باعث تاسف است. بسیاری از دوستان من که کتاب‌های خود را چه در مشهد و چه در تهران و شهر‌های دیگر چاپ کرده اند این مشکل را دارند و اگر پای درددلشان بنشینید داستان‌های تکراری و مشابهی را از بد عهدی‌های برخی از ناشران برای شما بازگو می‌کنند که متاسفانه  این جریانات به نشرکتاب و اشتیاق نویسندگان آسیب‌های جدی وارد می‌کند. به همین دلایل به اتفاق تعدادی از دوستان تصمیم گرفتیم که کتاب‌ها را مادام که وضعیت به این گونه است به صورت ناشرمولف چاپ کنیم تا لااقل در هزینه‌ها صرفه جویی شود. این فعال رسانه در ادامه ضمن تشکر از چاپخانه کامیاب که این حرکت را در مشهد پشتیبانی کرده و باعث کم شدن هزینه چاپ برای نویسندگان شده است ادامه داد: من امیدوارم دوستان شاعرم از این حرکت حمایت کنند تا وقتی که مشهد بتواند صاحب یک نشر تخصصی در حوزه شعر و داستان شود و در حقیقت خراسان دارای نشری با تعریف‌های استاندارد باشد.


لازم به ذکر است "تا قیامت سفید می‌پوشم" در آخرین جلسه و نشست ادبی سیاوش که درحال حاضر بزرگترین انجمن ادبی و هنری خراسان است رونمایی شد و جشن امضای این کتاب با حضور استادان سرشناس دانشگاه از جمله دکتر محمد جعفر یاحقی و دکتر محمود مهدوی دامغانی برگزار گردید.   
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان