تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
اکرمی:

عدم کارآمدی احمدی نژاد برای همه مشخص شده است/ نباید برای سخنانش وقت بگذاریم/ برای حفظ آبرو باید صادرات را در اولویت قرار دهیم

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر واقعا احمدی‌نژاد فردی کارآمد و کارآفرین بود در همان هشت ساله ریاست جمهوری، خود را به درستی و با کفایت و درایت نشان می‌داد.

 رویداد۲۴سیدرضا اکرمی، در واکنش به اظهارات رییس دولت‌های نهم و دهم مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی یارانه گفت: لازمه جامعه آزاد این است که هر فردی نظر و اندیشه خود را به جامعه بگوید و دلایل آن را هم مطرح کند تا جامعه او را بهتر بشناسند و وجود یا عدم وجود اساس و پایه برای آن اظهارات را تشخیص دهد.

وی ادامه داد: در خصوص آقای احمدی‌نژاد هم به همین شکل است؛ اگر واقعا ایشان فردی کارآمد و کارآفرین بود، در همان هشت ساله ریاست جمهوری، خود را به درستی و با کفایت و درایت نشان می‌داد. در حالی که ما می‌دانیم ایشان بالای هفتصد میلیارد دلار درآمد نفتی در اختیار داشت و متاسفانه جامعه را با تورم دو رقمی، گرانی، مشکلات بین‌المللی و قطعنامه‌های پنج گانه شورای امنیت تحویل دولت بعد داد در حالی که قطعنامه‌ها را هم کاغذ پاره می‌نامید.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: بر همین اساس هم دیدیم که ایشان بعد از یک دوره داوطلب ریاست‌جمهوری شد و شورای نگهبان او را تایید نکرد. امروز هم عدم کارآمدی احمدی‌نژاد برای جامعه مشخص شده و برخورد مقامات با ایشان مشخص است. معتقد هستم دیگر نباید برای این فرد و سخنانش وقت بگذاریم.

حجت الاسلام اکرمی گفت: در شرایط کنونی باید به مشکلات جامعه بیندیشیم و ببینیم چه شد که متاسفانه از دی ماه سال ۹۶ به این روز افتادیم و وضع ارز، ریال و قیمت کالاهای ما به این میزان دچار عدم ثبات شد.

وی با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: باید نقدینگی بالای امروز کشور را به کارخانجات، تولیدی‌ها و توسعه صنعت گردشگری ببریم تا بتوانیم از این طریق اشتغال ایجاد کرده و مشکل عمده فرزندانمان را حل کنیم. برای حفظ آبروی بین‌الملل خود صادرات با کیفیت را در دستور کار قرار دهیم. همچنین باید به سمت کنترل مصرف انرژی و اکاهش مصرف‌گرایی برویم. به خود بیندیشیم و به خود متکی باشیم از ظرفیت‌ها و استفاده کنیم.
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
2
بلبلان خاموش ..... اتفه مردید هر کدامتان بیایید جلو و مورد نظر سنجی ملت قرار بگیرید ببینیم که کارهمدی بیشتری دارد همه تان با هم دکتز احمدی نزاد به تنهایی ... ببینیم در چهل سال گذشته مغلوم شده اندازه ده دهه شماها برهی ملت زحمت کشیده ان چیز که عیان است چه حجت به بیان است یه کم چشم بینا می خواد ببینید گجتاایتان می سوزد
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
1
به این بنده خدا بگید آبو برزیز همنوجا که می سوزه ، معلومه که خیلی می سوزه و خوب شدنی نیست .
شلمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
2
این نظر ایشان است،نظر رهبر معظم چیزدیگری است،لذا درمجمع راهش داده،دربیت راهش داده وهنوز قبولش دارد،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
1
حجت الاسلام اکرمی گفت: در شرایط کنونی باید به مشکلات جامعه بیندیشیم و ببینیم چه شد که متاسفانه از دی ماه سال ۹۶ به این روز افتادیم و وضع ارز، ریال و قیمت کالاهای ما به این میزان دچار عدم ثبات شد.
استاد ! اینا که ربطی به احمدی نژاد ندازد که ؟ شما اینطوری تحویل کی میدید ؟؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
3
یا شیخ سوالی دارم . اگر احمدی نژاد کارائی نداشت پس چرا دارید با یارانه هاش مانور میدید ؟ پس چرا دارید با سهام عدالتش مانور میدید ؟ پس چرا دارید کارت سوختش رو احیا میکنید ؟ پس چرا هر وزیر میخواد رای بگیره میگه من مسکن مهر رو دنبال میکنم ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
1
حاجی این درآمدی که شما میگویید در دوران خاتمی و هاشمی نبود؟تناسب را درست بگیرید در زمان آنها تحریم نبود یعنی باید چند برابر دولت نهم و دهم به مردم خدمت می رسید حالا یک کم و کاستی هم در دولت نهم و دهم بود اما مردم واقعا خدمت را عینی دیدند البته محرومان چون شما که محروم نبودید به چشم شما نیامد حالا روحانی تازه فهمیده که احمدی نژاد در آن هشت سال چی کشید دولت و مملکت هنوز به مسکن مهر و کارت سوخت و یارانه و سودسهام همان دوران دلخوش کرده و مانور میدهداحمدی نژاد حالا اگر هم بخواهد وارد عرصه شود به نفعش نیست اما سرکوب خدمت گذاران یک بدعتی میشود که باعث کاهش انگیزه خدمت برای نیروهای آینده میکند و این از لحاظ فرهنگ سازی خدمت اشکال ایجاد میکند و باعث می شود مدیران اجرایی؛ نظام را ناسپاس دیده و به سمت فرار یا اختلاس و سرمایه اندوزی بروند کما اینکه این دولت با ورود آنقدر برای فرار از خدمت چماق3000هزار میلیارد را بر سر منتقدین کوبید که اختلاس8000هزار میلیارد گریبانش را گرفت آنقدر گفت در آن موقع دلار300تومان گران شد که گرانی ارز20000هزار تومانی نصیبش شد حالا گرانی اجناس بماند
اگر مدیری از صحنه سیاست کنار گذاشته میشود نباید مصادیق خدمت او را نادیده گرفت باید شرایط زمان مدیریت اورا تحلیل کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
1
جگر نژاد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان