تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

فردی که کارتن‌خواب‌ها را آتش می‌زد، دستگیر شد

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که در پارک‌ها و فضا‌های سبز شهر تهران اقدام به آتش زدن افراد کرده بود.
فردی که کارتن‌خواب‌ها را آتش می‌زد، دستگیر شد
رویداد۲۴ مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: با انتشار تصویر شخصی جوان در فضای مجازی که جهت خوشگذرانی اقدام به آتش زدن برخی افراد در پارک‌ها و فضا‌های سبز شهر تهران کرده بود، به دستور رئیس پلیس تهران بزرگ تیم ویژه‌ای در پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ جهت شناسایی و دستگیری این شخص تشکیل شد.

همزمان با آغاز تحقیقات جهت شناسایی این شخص، تعداد زیادی از شهروندان از طریق پیام‌گذاری در شبکه‌های مختلف مجازی و همچنین تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ضمن ابراز تاسف از انجام دادن چنین اقداماتی اطلاعاتی را در خصوص هویت و محل‌های تردد این شخص در اختیار پلیس قرار دادند.

با بهره‌گیری از این اطلاعات و دیگر اقدامات پلیسی، نهایتا یکی از مجرمین سابقه‌دار در زمینه شرارت و ... در جنوب تهران به نام مهدی. ع. معروف به مهدی پیتی (piti) شناسایی و بامداد روز جاری (پنجشنبه مورخه ۱۵ آذرماه ۱۳۹۷) دستگیر و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار تکمیلی به همراه تصویر متهم و همچنین ارتکاب سایر جرائم توسط متهم، متعاقبا اعلام خواهد شد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
انسانهای مهربانی بعضی وقتها برای کارتن خوابها غذا وخوراک تهیه میکنند ویک حیوان انسان نما برای تفریح آنها را آتش میزند , تفاوت از کجا تا کجا!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان