تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۷

انتقاد علم الهدی از پهنای کم برای شبکه های اجتماعی داخلی، موبوگرام و تلگرام طلایی/ رهبری گفتند تلگرام فیلتر شود

امام جمعه مشهد با بیان اینکه پهنای باندی که به تلگرام در این کشور داده شده است، ۵۰۰ گیگابایت است در حالی که پهنای باندی که به شبکه‌‌های اجتماعی داخلی داده شده، ۳۲ گیگابایت است، تاکید کرد: به دشمن اتوبان چهار بانده داده شده ولی برای مدافعین داخلی جاده خاکی می‌دهند.

انتقاد علم الهدی از پهنای کم برای شبکه های اجتماعی داخلی، موبوگرام و تلگرام طلایی/ رهبری گفتند تلگرام فیلتر شود

رویداد۲۴   حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد گفت:  در عرصه‌های فرهنگی و فضای مجازی دشمن ما را در چند عرصه محاصره کرده است. رهبری فرمودند:  تلگرام فیلتر و تعطیل شود. به صورت اسمی، تلگرام فیلتر شد، ولی در کنارش، دو نرم‌افزار ایجاد کردند تا تلگرام بر فضای مجازی مسلط باشد. فضای مجاری امروز زندگی و فضای فرهنگی برای مردم ماست و باید بر آفت‌های فرهنگی بی تفاوت باشیم؟  

امام جمعه مشهد با بیان اینکه قرار شد شبکه‌های اجتماعی داخلی تقویت شوند، ولی اینگونه نشده است، گفت: امروز متاسفانه امکانات شبکه‌های اجتماعی داخلی در مقابل شبکه اجتماعی خارجی صفر و حتی زیرصفر است یعنی در مقابل سه هزار سرور تلگرام، شبکه‌های اجتماعی داخلی ۳۵ سرور دارند.  این قابل مقایسه است؟

به دشمن اتوبان چهار بانده داده شده،  ولی جاده خاکی برای مدافعین داخلی می‌دهند

علم‌الهدی با بیان اینکه پهنای باندی که به تلگرام در این کشور داده شده است، ۵۰۰ گیگابایت است در حالی که پهنای باندی که به شبکه‌های اجتماعی داخلی داده شده،  ۳۲ گیگابایت است، اظهار داشت: به دشمن اتوبان چهار بانده داده شده،  ولی برای مدافعین داخلی جاده خاکی می‌دهند.  این فضایی که دختران را بی عفت و جوانان را نابود می‌کند و فشار سیاسی - امینتی برای کشور ایجاد می‌کند.  

وی افزود: این عزیزان نمایندگان مردم در مجلس هستند که ساکتند و یکی، دو نفر داد می‌زنند و بعد مورد حمله قرار گرفته و آن‌ها را ساکت می‌کنند.  

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان