تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۷

درگیری در شورای شهر تهران/ محسن هاشمی و سالاری جلسه را ترک کردند +فیلم

درگیری رئیس شورای شهر تهران و یکی از اعضای شورا باعث شد محسن هاشمی جلسه شورا را ترک کند.

درگیری در شورای شهر تهران/ محسن هاشمی و سالاری جلسه را ترک کردند +فیلم

رویداد۲۴  به دلیل جدال لفظی بین «محسن هاشمی» رئیس شورای شهر تهران و «سالاری»، عضو شورای شهر تهران، بر سر طرح کاهش معاونت‌های شهرداری و حذف قائم‌مقام‌های شهرداری، هاشمی صحن علنی شورا را ترک کرد. محسن هاشمی پس از دقایقی به صحن بازگشت.

ماجرای درگیری از این قرار بود که پس از آنکه برخی اعضا نظرات و پیشنهادهای خود را درباره یکی از تبصره‌های حذف معاونت‌های شهرداری مطرح کردند، درگیری لفظی بین محسن هاشمی و محمد سالاری پیش آمد. سالاری معتقد بود محسن هاشمی این موضوع و پیشنهاد را مطرح نکرده و نسبت به هاشمی انتقاد کرد اما محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، اعلام کرد من این موضوع را مطرح کرده‌ام که شما آقای سالاری متوجه نشده‌اید!

محمد سالاری که نسبت به انتقاد مطرح شده بسیار عصبانی شده بود خطاب به هاشمی گفت: شما هر جلسه از شورا را یک جور اداره می‌کنید. محسن هاشمی در پاسخ به او گفته شانتاژبازی نکنید آقای سالاری! و جلسه را ترک کرد.

هاشمی با وساطت برخی از اعضای شورای شهر تهران به صحن علنی بازگشت و گفت: بنده با توجه به بندی که در دستور کار بود صلاح دیدم که جلسه را ترک کنم تا آقای امینی مسلط‌تر جلسه را اداره کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که بعد از بازگشت هاشمی به صحن شورای شهر، این‌بار سالاری بود که جلسه را ترک کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان