تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۱ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
سید مجید صدری خبر داد:

سامانه USSD شرکت مخابرات ایران آغاز به کار کرد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تبیین ضرورت افزایش درگاه‌های ارتباطی شرکت در راستای شعار ارتباطی فراگیر گفت: سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* آغاز به کارکرده و تمام مشتریان در سراسر کشور می‌توانند با استفاده از این کد دستوری کلیه خدمات در خصوص تلفن ثابت خود را انجام دهند.
سامانه USSD شرکت مخابرات ایران آغاز به کار کرد
رویداد۲۴ سید مجید صدری با تشریح ویژگی‌های سامانه USSD مخابرات گفت: تمام مشتریان در سراسر کشور با شماره‌گیری #۲۰۲۰* می‌توانند در منوی شماره یک از خدمات مربوط به تلفن ثابت شامل ثبت خرابی تلفن و پیگیری وضعیت بهره‌مند شوند؛ ضمن اینکه در منوی شماره دو می‌توانند تمام قبض‌های تلفن ثابت میان‌دوره و پایان دوره خود را در سراسر کشور به‌سرعت پرداخت نمایند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در تشریح این سامانه اظهار داشت: کد USSD مخابرات ایران قابلیت ارائه انواع خدمات مخابراتی از جمله ثبت نام خدمات ارزش افزوده، دایری کلیه سرویس‌ها و خدمات تلفن ثابت، ثبت شکایات، ثبت نام اینترنت پرسرعت، دریافت اطلاعات در مورد مدارک لازم جهت کلیه سرویس‌های مخابراتی و نحوه ثبت نام آن‌ها را دارد.

وی همچنین افزود: در USSD مخابرات اطلاع‌رسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته‌شده است که مشتریان می‌توانند پس از ثبت شماره همراه خود از خدمات کلی دستوری #۲۰۲۰* و پیگیری خدمات آن بهره‌مند شوند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
1
سلام.چرا کد ussd *2020#بر روی سیم کارت رایتل کار نمی کنند .
Baran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
چرا کد#2020* کار نمیکنهههههههههههههههههه همشerrorمیده
نظرات شما
پیشخوان