تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۷
ادعای نخست وزیر اسرائیل؛

نتانیاهو: هرگز با ایران مذاکره نخواهم کرد!/ تنها راه مذاکره، دگرگونی تمام و کمال ایران است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که اگر جمهوری اسلامی همچنان به دنبال نابودی رژیم صهیونیستی باشد، هرگز با ایران مذاکره نخواهد کرد.
نتانیاهو: هرگز با ایران مذاکره نخواهم کرد!
رویداد۲۴ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در گفتگو با شبکه "گلوبو تی‌وی" برزیل، با اشاره به این مسئله که انقلابی در روابط با دنیای عرب پیش آمده، ادعا کرد که اسرائیلی‌ها و عرب‌ها متحدانی ضروری در مقابله با ایران و داعش هستند.

وی همچنین در ادعا‌هایی خصمانه و واهی و با اذعان به شکست خود در پیشروی در غزه اظهار کرد: متاسفانه ما نتوانسته‌ایم با فلسطینی‌ها پیشرفتی داشته باشیم. تا بدین جای کار نیمی از آن‌ها در زیر سلطه ایران قرار دارند.

نتانیاهو در پاسخ به پرسش "آیا با سران ایران برای صلح مذاکره خواهید کرد؟ " گفت: اگر آن‌ها همچنان کمر به نابودی ما بسته باشند، پاسخ من منفی است.

وی در ادامه اظهار کرد که تنها راه مذاکره، دگرگونی تمام و کمال ایران است.

مقامات رژیم صهیونیستی با همراهی آمریکا و متحدان‌شان در حالی همواره ایران را به دست داشتن در فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده و تروریستی متهم می‌کنند که خود حامی اصلی مالی و ایدئولوژیک سیاست‌های تفرقه‌افکنانه و تروریستی در منطقه هستند که منجر به ظهور و توسعه تروریسم در خاورمیانه و جهان شده است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نتانیاهو ، اسرائیل
نظرات شما
پیشخوان