تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۷

کی‌روش به ملی‌پوشان فوتبال ایران چه هشداری داد؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار دوستانه مقابل قطر، هشداری جدی به ملی پوشان کشورمان داد.

کی‌روش به ملی‌پوشان فوتبال ایران چه هشداری داد؟

رویداد۲۴ دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال ایران و قطر در حالی شب گذشته (دوشنبه) ۲ بر یک به سود شاگردان کی روش به پایان رسید که مهدی طارمی و سردار آزمون برای کشورمان گلزنی کردند و تک گل عنابی‌ها (لقب تیم ملی فوتبال قطر) هم حسن الهیدوس، کاپیتان السد قطر به ثمر رساند.

ساعتی پیش، رسانه مطرح A. BOLA پرتغال با انتشار گزارشی در این‌باره نوشت: جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران در گروه D. این رقابت‌ها با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و باید در نخستین مسابقه ۷ ژانویه (۱۷ دی) با یمن رو در رو شود. تیم ایران در آخرین بازی تدارکاتی اش با ۲ گل از سد قطر گذشت و شرایط خوبی دارد.

این رسانه در ادامه نوشت: البته مرد پرتغالی فوتبال ایران هشدار‌هایی به بازیکنان و فوتبال‌دوستان ایرانی داده است که همیشه اولین بازی در جام ملت‌ها، دیدار سختی خواهد بود و نباید کشور‌هایی که به جام ملت‌های آسیا رسیده اند را دست کم گرفت. ایران ۳ دوره قهرمان جام ملت‌ها شده است و تلاش می‌کند تا بازهم به رده نخست برسد. هیچگاه تیم آسانی در مسابقه‌ای وجود ندارد و باید در این رقابت‌ها با تمام قوا تلاش کرد.

A. BOLA پرتغال در پایان درباره برنامه بازی‌های شاگردان کی‌روش نوشت: ایران پس از تقابل با یمن در ۷ ژانویه، به ترتیب ۱۲ و ۱۵ ژانویه با ویتنام و عراق دیدار می‌کند. این تیم در گروه D. حضور دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان