تاریخ انتشار: ۰۶:۱۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد۲۴ خبر می‌دهد؛

آخرین اخبار از فعالیت احزاب اصلاح‌طلب در هفته دوم دی/ آمادگی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم

احزاب اصلاح طلب در هفته دوم دی ماه به فعالیت‌های خود ادامه دادند. حزب پیشرو اصلاحات که توسط مدیران ارشد دولت خاتمی مثل صوفی، حاجی، رسولی، خرم و زبردست تشکیل شده، دفاتر خود را در استان قزوین و مرکزی افتتاح کرد.

آخرین اخبار از فعالیت احزاب اصلاح طلب در هفته دوم دی!

رویداد۲۴ حزب پیشرو اصلاحات که توسط مدیران ارشد دولت خاتمی مثل صوفی، حاجی، رسولی، خرم و زبردست تشکیل شده است، در هفته گذشته دفاتر خود را در استان قزوین و مرکزی افتتاح کرد.

علی اصغر زبردست استاندار همدان در دولت خاتمی در مراسم افتتاح دفتر این حزب در استان مرکزی گفته  دفاتر استانی این حزب در هفت استان کشور فعال شده و تا انتخابات سال آینده (انتخابات مجلس یازدهم) در تمامی استان های کشور فعال می شود.

معاون اجرایی حزب پیشروی اصلاحات گفته اسفندماه امسال انتخابات اتاق بازگانی کشور برگزار می شود و حزب پیشروی اصلاحات برای حضور پر رنگ در این انتخابات نیز برنامه ریزی کرده است.

در این برنامه، «مجید طاعتی» به عنوان مسئول این حزب معرفی شد.

خبر دیگر از این حزب اینکه حزب پیشرو اصلاحات در قزوین هم آغاز به کار کرد. در مراسم افتتاح دفتر این حزب در قزوین، صوفی وزیر تعاون خاتمی و دبیرکل این حزب و محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران حضور داشتند.

رئیس شورای مرکزی ادوار انتخاب شد

از سویی دیگر یک منبع آگاه به رویداد۲۴ خبر داد سازمان ادوار تحکیم وحدت در جلسه شورای مرکزی خود، علیرضا طاهری را به عنوان رئیس شورای مرکزی انتخاب کردند.

علیرضا طاهری از اعضای ارشد دفتر تحکیم وحدت و عضو سابق انجمن اسلامی دانشگاه علم و صنعت بوده است. در دوره گذشته فعالان سیاسی مثل عبدالله مومنی و احمد زیدآبادی از چهره‌های موثر سازمان ادوار تحکیم وحدت بودند.

همایش زنان مدیر

مجمع زنان اصلاح طلب در حال برنامه ریزی برای برگزاری همایشی با موضوع زنان اصلاح طلب است. جزئیات این برنامه به زودی اعلام می‌شود و احتمالا تا پایان دی ماه برگزار می‌شود.

خواهرزاده خاتمی، رئیس اصلاح‌طلبان البرز شد

خبر آخر اینکه محمد حسین خلیلی اردکانی، مسئول شورای هماهنگی اصلاح طلبان البرز شد. وی دبیر مجمع نمایندگان ادوار استان و عضو حزب اتحاد ملت و در حال حاضر عضو شورای شهر کرج است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
2
امیدوارم مردم دیگه فریب لیبرالهای اصلاح طلب کدخدا پرست و غرب زده را که برای مفت خوری و خیانت خود را کاندید میکنند نخورند و این خودفروخته های بزدل مفت خور و دزد را انتخاب نکنند،امیدوارم این چند سالی که از دولت لیبرال اصلاحات غرب زده که غیر از فریب و تحمیل خسارت و خیانت به ملت و کشور کار انجام ندادن عبرت شده و فریب عوامفریبی،دروغگویی،هوچیگیری شیادهای لیبرال غرب زده را نخورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
2
چرا باید در جمهوری اسلامی ایران عده ای مفت خور لیبرال معلوم الحال اجازه فعالیت داشته باشند که بخواهند وارد مجلس یا دولت و غیره بشوند،این معلوم الحالهای غرب زده مفت خور قبلا امتحان خودشون رو پس دادن
نظرات شما
پیشخوان