تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۷

حضور شرکت مخابرات ایران در چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران

شرکت مخابرات ایران امروز چهارشنبه ۱۲ دی ماه ۱۳۹۷ در چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.
حضور شرکت مخابرات ایران در چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران
رویداد۲۴ این جشنواره که از آن با عنوان بزرگ‌ترین رویداد تبلیغات ایران یاد می‌شود، امروز، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با شعار خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری، با حضور ۵۰۰ نفر از دست اندرکاران تبلیغات و روابط عمومی کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور مخابراتی و قدیمی‌ترین و معتبرترین برند در حوزه ارتباطات در این جشنواره حضور دارد.

در این جشنواره، بخشی ویژه به "تبلیغات کالای ایرانی" اختصاص دارد و برترین آثار تبلیغاتی کشور طی یک سال اخیر بر اساس نظام ارزیابی علمی، انتخاب، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

همچنین دو کارگاه آموزشی تحت عنوان تولید محتوای پیام‌های تبلیغاتی، تبلیغات دیجیتال و هوشمند نیز در حاشیه این جشنواره برگزار می‌شود.

گفتنی است بخش ویژه چهارمین دوره ” جشنواره تبلیغات ایران “ به تبلیغات معطوف به “کالای‌ایرانی” اختصاص یافته است.

هوشمند سفیدی رئیس جشنواره تبلیغات ایران با اشاره به این موضوع تصریح کرد: با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۹۷ به عنوان “سال حمایت از تولید کالای ایرانی”، شورای سیاستگذاری جشنواره تبلیغات، تصمیم گرفت بخش ویژه خود را به انتخاب و معرفی انواع تبلیغاتی که در سال جاری و با هدف تبلیغ کالای ایرانی انجام می‌پذیرد، اختصاص دهد.

رئیس جشنواره تبلیغات ایران در ادامه با اشاره به اینکه در دوره چهارم جشنواره نیز برترین آثار تبلیغاتی کشور در ۱۲ گروه فعالیتی انتخاب و معرفی خواهند شد، افزود: بر این اساس، در پنج رشته و در جمع از ۱۵ اثر برتر در این زمینه با اعطای شاهین (نماد جشنواره تبلیغات) و دیپلم افتخار تقدیر خواهد شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان