تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۷
در معاملات امروز تالار شیشه ای؛

کاهش ۹۰۰ واحدی شاخص بورس

معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با کاهش بیش از ۹۰۰ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۱۶۰ هزار و ۸۹۸ واحد به پایان رسید.

رویداد۲۴ جزییات داد و ستد‌های بازار سهام بر اساس آمار‌های ثبت شده نشان می‌دهد که همه شاخص‌های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.

کاهش شاخص‌ها

بر اساس آمار‌های معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۹۴۱) واحد افت معادل (۰.۵۸) درصد به ۱۶۰ هزار ۸۹۸ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با (۲۷۳) واحد کاهش معادل (۰.۵۸) درصد به ۴۶ هزار ۷۷۲ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۵۰) واحد افت معادل (۰.۱۸) درصد به ۲۷ هزار و ۹۳۵ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۳۵) واحد کاهش، معادل (۰.۱۸) درصد به ۱۹ هزار و ۶۷۸ واحد، شاخص آزاد شناور با (۷۹۱) واحد ریزش، معادل (۰.۴۵) درصد به ۱۷۵ هزار و ۸۸۳ واحد، شاخص بازار اول با (۶۲۲) واحد افت معادل (۰.۵۲) درصد به ۱۱۸ هزار و ۶۹۴ واحد و شاخص بازار دوم با (۲۲۲۱) واحد ریزش معادل (۰.۶۹) درصد، به ۳۱۹ هزار و ۷۶۳ واحد رسید.

نماد‌های تاثیرگذار

از سویی دیگرجزییات داد و ستد‌های روز جاری مشخص می‌کند که امروز ۵ نماد «شپنا با (۱۲۲) واحد، فولاد با (۱۲۰) واحد، فملی با (۱۱۷) واحد، شبندر با (۹۴) واحد، و تاپیکو با (۸۳) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در ریزش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نوسان شاخص صنایع

این گزارش می‌افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه‌ای با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «انتشار و چاپ با ۱۵۶۶۴ واحد رشد معادل ۴.۹۰ درصد به ۳۳۵ هزار و ۴۴۹ واحد، محصولات کاغذ با ۹۱۰ واحد افزایش معادل ۳.۷۶ درصد به ۲۵ هزار و ۱۵۲ واحد، زراعت با ۴۵۸ واحد رشد معادل ۳.۴۴ درصد به ۱۳ هزار و ۷۸۴ واحد، دستگاه‌های برقی با (۱۴۰۸۵) واحد ریزش معادل (۲.۱۵) درصد به ۶۳۹ هزار و ۷۲۶ واحد، فرآورده نفتی با (۱۴۶۷۳) واحد کاهش، معادل (۲.۳۹) درصد به ۶۰۰ هزار و ۲۳۳ واحد، اطلاعات و ارتباطات با (۶) واحد افت معادل (۲.۴۷) درصد به ۲۵۹ واحد، ذغال سنگ با (۱۶۲) واحد کاهش معادل (۴.۸۵) درصد به ۳ هزار و ۱۹۵ واحد» رسید.

بیشترین کاهش قیمت‌ها

در عین حال نگاهی به آمار‌های معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نماد‌های «دلقما، ددام، چکاران، دامین، نبروج، وپاسار و چافست» بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های «فجام، غچین، سشمال، کطبس، لخزر، سصوفی و شیراز» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

به این ترتیب، در پایان سومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، در ۱۱۳ هزار و ۸۷۴ نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و ۲۱۱ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۹ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۶۱۱ هزار و ۲۱۳ میلیارد تومان رسید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: داد و ستد ، نماد ، صنایع
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان