تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۷

منتظری: هر کس می‌گوید تیم ملی باید قهرمان شود، فوتبالی حرف نمی‌زند

مدافع تیم ملی معتقد است ایران یکی از مدعیان جام ملت‌ها است اما برای رسیدن به فینال کار سختی پیش‌روی ملی‌پوشان است.

منتظری: هر کس می‌گوید تیم ملی باید قهرمان شود، فوتبالی حرف نمی‌زند

رویداد۲۴ پژمان منتظری مدافع تیم ملی که به همراه ملی پوشان به امارات رفته در گفت و گویی درباره شرایط این روزهای تیم ملی و اینکه گفته می‌شود ایران "باید" قهرمان آسیا شود، گفت:« هرکسی که می‌گوید تیم ملی باید قهرمان آسیا شود فوتبالی حرف نمی‌زند. بایدی در فوتبال وجود ندارد. اگر قبل از جام جهانی روسیه حرف از فینال می زدیم، کسی فکرش را می کرد فرانسه و به کرواسی به دیدار پایانی برسند؟ قطعا از نظر خیلی ها آنها کمترین شانس را داشتند ولی هر دو به فینال رسیدند. بنابراین چنین صحبت‌هایی فوتبالی نیست. »

او در ادامه گفت:«شما از هر نظر که بررسی کنید تیم ملی ما پائین تر از رقباست. امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ما از کدام تیم بهتر است؟ ژاپن، کره، استرالیا، امارات، قطر، عربستان و... از تیم های مدی هستند. ما برنامه خوب و طولانی مدتی داشتیم. جوان های خیلی خوب و با استعدادی در اختیار داریم. کادری داریم که به جزئیات توجه دارد. یکی از امیدهای قهرمانی هستیم. کار در امارات خیلی دشوار است.

امیدوارم که با قهرمانی در آسیا دل مردم را شاد کنیم. هدف همه ما این است ولی بایدی وجود ندارد. چیزی به ما ندادید که الان می خواهید بابتش قهرمانی را از ما پس بگیرید. در این مدت فدراسیون فوتبال واقعا زحمت کشید. خیلی تلاش کردند. همه تیم هم واقعا زحمت کشیده اند و امیدواریم که دست پر به تهران برگردیم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان