تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۷

دریافت نشان طلایی و کسب رتبه نخست شرکت مخابرات ایران در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران

شرکت مخابرات ایران در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش فعالیت‌های روابط عمومی و رتبه دوم را در بخش مسوولیت‌های اجتماعی کسب کرد.
 رویداد۲۴ درچهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری، از بین ۳۵۰ آثار و فعالیت‌های تبلیغاتی سازمان‌ها که به بوته داوری گذاشته شد، ۴۵ اثربرگزیده شد.

بر اساس این گزارش، برترین آثار تبلیغاتی کشور در حوزه‌هایی مانند برنامه‌های یکپارچه و جامع تبلیغاتی، بخش ویژه، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات، طراحی برند و برندینگ، تبلیغات دیجیتال، فعالیت‌های ترویجی روابط عمومی، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات محیطی، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش، مسولیت اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی و... مورد بررسی قرار گرفت و بخش‌های برگزیده در هر حوزه انتخاب و معرفی شدند.


در این جشنواره، بخشی ویژه به "تبلیغات کالای ایرانی" اختصاص دارد و برترین آثار تبلیغاتی کشور طی یک سال اخیر بر اساس نظام ارزیابی علمی، انتخاب، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.


همچنین دو کارگاه آموزشی تحت عنوان تولید محتوای پیام‌های تبلیغاتی، تبلیغات دیجیتال و هوشمند نیز در حاشیه این جشنوارهتشکیل شد.


گفتنی است، آیین اختتامیه‏ چهارمین جشنواره تبلیغات ایران روز چهار شنبه، ۱۲ دی ماه جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور مسئولان، اساتید، صاحب‏نظران و فعالان حوزه تبلیغات و روابط‏عمومی، بازاریابی و فروش برند‌ها برگزار شد.
 
منبع: پرتال مخابرات ایران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مخابرات ، مهندس صدری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان