تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۷
مسجد جامعی خبر داد:

بررسی موضوع "بوی نامطبوع چهارشنبه تهران" در شورای شهر

عضو شورای شهر تهران از بررسی موضوع "بوی نامطبوع روز چهارشنبه" تهران در جلسه شورا خبر داد.
بررسی موضوع
رویداد۲۴ احمد مسجد جامعی صبح امروز در حاشیه تهرانگردی دی ماهی خود گفت: اخبار ضد ونقیضی در مورد منشا انتشار این بو مطرح و منتشر شد، از همان ابتدا برخی گمانه‌هایی در مورد نشت فاضلاب، زباله سوزی درآراد کوه و. مطرح کردند که به نظر می‌رسید که اطلاعات دقیقی وجود نداشته باشد.

وی با بیان این که انتشار این بو پدیده نوظهوری بود که باید به دنبال دلایل آن بگردیم، گفت: بررسی‌ها نشان داد که برخی عوامل می‌تواند دلیل ایجاد و انتشار این بو باشند، اما دلیل مشخصی نیز برای منشا آن به دست نیامده است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این که از اول حدس زده می‌شد که ممکن است این اتفاق مربوط به یک شبکه سراسری در تهران همچون گاز باشد گفت: استاندار تهران احتمال داده‌اند که این بو مربوط به نشت گاز مرکاپتان باشد چرا که برای امنیت گاز به آن یک ماده اضافه می‌کند که بوی شبیه، بوی چهارشنبه دارند که حالت آلارم دارد، اما هنوز هم بررسی‌ها ادامه دارد.

وی با بیان این که حتما در شورای شهر موضوع انتشار بوی نامطبوع روز چهارشنبه را بررسی خواهیم کرد گفت: متاسفانه برخی‌ها می‌گویند که موضوعاتی همچون این بو، زلزله، آب و... ربطی به شورای شهر دارد، اما ما نماینده مردم تهران هستیم و باید گزارشی دقیق از چرایی انتشار این بو در صحن شورای شهر ارائه شود.

مسجد جامعی افزود: به شدت پیگیر آن هستیم که گزارشی در خصوص چرایی انتشار و منشا بو در شورای شهر پیگیری وقرائت شود.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان