تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۷
جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

تجارت دلواپسان کساد شده است/ اعتراضات صنفی تا جایی که مشکلات حل شود، ادامه دارد

جعفرزاده‌ می‌گوید: دلواپسان امروز، نان‌خورشان ضعیف و تجارتشان کساد شده است. این افراد تعمداً به دنبال ایجاد فضای امنیتی، ایجاد حوادث تلخ و درگیری و تنش هستند.

نان و تجارت کاسبان فتنه کساد شده است

رویداد۲۴ محمد آیتی: در هفته‌های گذشته، بسیاری از چهره‌های نزدیک به جریان اصولگرایی خبر از فتنه احتمالی در سال ۹۸ را دادند. یکی از اصولگرایان گفته بود «عده‌ای به دنبال این هستند که نیروهایی را به خیابان بیاورند که مقاوم تر باشند. مانند کسانی که جنگ را تجربه کرده، جهاد را تجربه کرده یا در روستاها و مناطق دور افتاده به دنبال کار جهادی هستند.» بدین ترتیب با تحلیل اصولگرایان چهره‌های جهادی و رزمندگان دوران دفاع مقدس قرار است فتنه ۹۸ را کلید بزنند!

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس دهم به رویداد۲۴ می‌گوید: در حوادث سال ۸۸ سرمایه‌های سنگینی از نظام را از دست دادیم، مخصوصاً افرادی که می‌توانستند به این نظام کمک کنند، کما اینکه سالیان سال به کشور کمک کرده بودند. با توجه به تجربه‌ای که دولتمردان، مجلسی‌ها و متولیان نظام دارند بعید می‌دانم که دیگر چنین اتفاقی در کشور به وقوع بپیوندد.

او گفته کاسبان فتنه ۸۸ و دلواپسان امروز، نان‌خورشان ضعیف و تجارتشان کساد شده است. این افراد تعمداً به دنبال ایجاد فضای امنیتی، ایجاد حوادث تلخ و درگیری و تنش هستند. هیچ کدام از این اتفاقات به نفع نظام نیست. دشمن روبروی ما، اسراییل و آمریکاست لذا نباید داخل کشور دشمن‌سازی کنیم. توصیه من به افرادی که با فتنه‌سازی‌ها به دنبال نانی برای خود هستند این است که دست از این جوسازی‌ها بردارند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: اراده همه مسئولان در جهت رفع و کاهش مشکلات مردم است. اگر این آقایانی که مرتباً خبر از فتنه در سال جدید می‌دهند، دغدغه مردم را دارند، بیایند و به سهم خود به رفع مشکلات مردم کمک کنند. به برکت خون شهدا و رهبری هوشمندانه رهبر انقلاب هیچ فتنه‌ای در سال ۹۸ مملکت را تهدید نمی‌کند. از آنجایی که کاسبی و تجارت افرادی که از فتنه‌سازی نان می‌خوردند کاهش پیدا کرده این افراد همچنان به دنبال طرح چنین موضوعاتی هستند، ولی باید گفت که صحبت از این موضوع تهوع‌آور شده است.

جعفرزاده در پاسخ به اینکه چقدر احتمال دارد که اعتراضات صنفی و کارگری در سال آینده شدت پیدا کند، گفته: اعتراضات کارگران و صنف‌های مختلف تا جایی ادامه پیدا می‌کند که مشکلات این افراد زحمتکش حل شود. مسئولان هم باید تلاش کنند تا خواسته‌های به حق این عزیزان رفع شود و نباید این اعتراضات را با فتنه‌سازی که برخی کاسبان فتنه مطرح می‌کنند، قاطی کرد. اتفاقاً معتقدم اگر کیان نظام به خطر بیافتد و کشور در شرایط آشفته‌ای قرار بگیرد همین کارگران و اصناف مختلف که در ماه‌های گذشته بار‌ها و بار‌ها اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند، دست از خواسته‌های به حق خود برمی‌دارند و به حفظ و آرامش کشور کمک می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان