تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۷

اخراج سرپرست جدید صمت از شورای برنامه‌ریزی خراسان شمالی +فیلم

استاندار خراسان شمالی، سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان را از جلسه شورای برنامه‌ریزی اخراج کرد.
رویداد۲۴ استاندار خراسان شمالی، سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را که بدون هماهنگی با استانداری معرفی شده بود از جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اخراج کرد.

گفتنی است، پژمان قربانی در مراسمی درون سازمانی به عنوان سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی معرفی شده بود که استانداری از این اقدام اطلاعی نداشته است.

استانداری خراسان شمالی سرپرست جدید سازمان صمت را به رسمیت نمی شناسد

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون هماهنگی با استانداری خراسان شمالی سرپرست جدید برای این سازمان در استان تعیین کرده است، گفت: درحال حاضر قاسم ایزانلو سرپرست سازمان صمت است که برای شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی دعوت و حضور دارد.


محمدعلی شجاعی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی صاحب دارد و کسی نمی‌تواند به میل خودش رفتار کند، اظهار کرد: تا هنگامی که اعلام نکرده‌ام، هیچ مدیری حق پاسخگویی به مکاتبات سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را ندارد.

شجاعی بیان کرد: استانداری پژمان قربانی سرپرست جدید سازمان صمت استان را که بدون هماهنگی معرفی شده را به رسمیت نمی‌شناسد و در جلسات نیز دعوت نخواهد شد.

وی تصریح کرد: وزارتخانه اگر تصمیمی برای تغییر سرپرست فعلی این اداره کل داشت، بهتر بود مدیرکل انتخاب می‌کرد نه اینکه بدون هماهنگی با استانداری سرپرست منصوب کند.
 
گفتنی‌است در آبان ماه امسال نیز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پست خراسان شمالی با حاشیه‌هایی عجیب همراه بود.
 
 
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان