تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازگشت کاپیتان محبوب، بازگشت امید به تیم

خبر بازگشت کاپیتان محبوب استقلالی‌ها شور و نشاط را به میان هواداران و بازیکنان این تیم بازگرداند.
بازگشت کاپیتان محبوب، بازگشت امید به تیم
رویداد۲۴ آغاز خبر این‌گونه بود: فرهاد مجیدی مربی استقلال شد. خبری که عصر جمعه‌ی زمستانی را برای هواداران استقلال خوشایند کرد. کاپیتان سابق استقلال به خانه خود بازگشت. عده‌ای عقیده داشتند این بازگشت باید خیلی زودتر از این‌ها انجام می‌شد، اما شاید بتوان گفت فرهاد مجیدی در اینجا عاقلانه عمل کرد گرچه قطعاً در اعماق قلبش آرزوی برگشت هرچه زودتر به تیم محبوبش را داشت.

پس از خداحافظی او از استقلال و در روز‌های دور از وطن، بار‌ها و بار‌ها شایعات مربی و یا سرمربی شدن فرهاد مجیدی گه‌گاه احساسات استقلالی‌ها را قلقلک می‌داد و در روز‌های ناامیدی و شکست استقلال، این شایعات شادی را به دل‌های هواداران این تیم می‌آورد. این‌بار، اما این خبر یک شایعه نبود که حقیقتی باورنکردنی و ذوق‌آور بود!

اکنون فرهاد مجیدی که بعضی او را پس از مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری، محبوب‌ترین بازیکن تاریخ استقلال می‌دانند به این تیم بازگشته که شاید وضعیت استقلال را در نیم فصل دوم سامان دهد و این‌طور به نظر می‌رسد که حتی حضور او در کادر فنی این تیم و درکنار بازیکنان، امیدبخش و دل‌گرم کننده باشد.

این بازگشت، شاید نه تنها انگیزه‌ی بازیکنان استقلال را دو برابر کند بلکه حضور دوباره‌ی هواداران را به روی سکو‌ها به دنبال خواهد داشت.

باید منتظر بود و دید که حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال باعث بهبود اوضاع این تیم می‌شود یا نه، که اگر تغییر مثبتی نداشته باشد اعضای کادر فنی و باشگاه باید چاره‌ای دیگر بیندیشند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد آیتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
2
احسنت بر شما بانوی استقلالی.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان