تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۸ دی ۱۳۹۷

فراخوان هلال‌احمر برای تامین وسایل گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اعلام اجرای طرح «ققنوس»، از تمامی هموطنان برای مشارکت در طرح تامین وسایل استاندارد گرمایشی در مدارس ابتدایی سیستان و بلوچستان دعوت کرد.
فراخوان هلال‌احمر برای تامین وسایل گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان
رویداد۲۴ محمد نصیری با اشاره به اینکه پس از حادثه آتش‌سوزی در مدرسه اسوه حسنه زاهدان، رئیس جمعیت هلال‌احمر بر ورود این نهاد مردمی برای کمک به حل این مشکل خبر داد و افزود: پس از این دستور، دبیرکل و خزانه‌دار جمعیت، برای بررسی میدانی و هماهنگی با آموزش و پرورش استان به منطقه سفر کردند. بر این اساس هلال‌احمر مقدمات تجهیز تمام مدارس ابتدایی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد این استان را فراهم کرد و بر اساس گزارش‌های کارشناسی درباره وضع مدارس و نوع سیستم گرمایشی مورد نیاز آنها، اقدامات لازم شده است.

وی با بیان اینکه پس از انتشار اخباری از ورود جمعیت هلال‌احمر به این موضوع، تعداد زیادی از هموطنان، خیران و هنرمندان در تماس با جمعیت هلال‌احمر خواستار مشارکت در این زمینه شده‌اند، گفت: تامین و تجهیز تمامی مدارس پیش‌دبستان و دبستان سیستان و بلوچستان نیازمند عزم ملی است، لذا جمعیت هلال‌احمر درقالب طرح «ققنوس» و اعلام فراخوان، زمینه را برای همیاری تمام هموطنان در تامین این وسایل گرمایشی فراهم کرد تا با حمایت مردمی دیگر شاهد رخداد این حوادث ناگوار نباشیم.

به گفته نصیری هموطنان برای همیاری در این طرح می‌توانند با مراجعه به روبیکا بخش دنیای احسان یا شماره‌گیری #۱۱۲*۷۸۰* شریک این احسان شوند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان