تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

آخرین وضعیت پرونده کتک خوردن دختر سیرجانی

دادستان شهرستان سیرجان در رابطه با پرونده آزار واذیت دختر جوان در سیرجان گفت: علیرغم رضایت دختر جوان (بزه دیده)، متهم اصلی از جنبه عمومی جرم در زندان بسر می‌برد.

رویداد۲۴ محسن نیک ورز در این باره تصریح کرد: علیرغم رضایت دختر جوان (بزه دیده)؛ اما متهم اصلی که فردی بنام (امیر. ک) می‌باشد از جنبه عمومی جرم در زندان بسر می‌برد.

دادستان سیرجان گفت: خانم بزه دیده که جوانی متولد ۱۳۸۱ و اصالتا سیرجانی و به همراه مادرش ساکن تهران می‌باشد در اولین جلسه رسیدگی به پرونده نسبت به متهمان اعلام رضایت نموده است؛ اما مادر این دختر جوان از هر دو متهم شکایت نموده است و تاکنون رضایتی اعلام نکرده است.

این مقام قضائی عنوان کرد: این پرونده از جنبه عمومی جرم به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دادستان سیرجان بیان کرد: متاسفانه متهم اصلی پرونده به قصد انتقام با حیله و نیرنگ دختر بزه دیده را ترغیب می‌نماید که به سیرجان سفر کند، واین دختر جوان نیز به همراه مادرش و بهانه ملاقات اقوام به سیرجان سفر می‌کند.

این مقام قضائی با بیان اینکه پدر دختر بزه دیده فوت کرده است، ادامه داد: دختر بزه دیده پس از سفر به سیرجان بدون اطلاع دادن به مادر خود به یک خانه باغ که از قبل توسط متهمان پرونده در منطقه‌ای خارج از شهر فراهم شده بود می‌رود که در ادامه متهمان ردیف اول و دوم با مراجعه به این مکان اقدام به آزار و اذیت دختر جوان می‌نمایند و سپس متهم ردیف اول کلیپی ضبط شده را در اینستاگرام خودش به اشتراک می‌گذارد.

وی افزود: بلافاصله پس از بارگذاری این فیلم تکان دهنده در اینستاگرامِ عامل جرم در روز جمعه ۱۴ دی ماه، موضوع از طریق کمیته رصد فضای مجازی دادسرای سیرجان رصد و در اندک زمانی دستور پیگیری صادر شد.

دادستان سیرجان گفت: علیرغم اینکه هنوز گزارش رسمی از این موضوع به دادسرای سیرجان واصل نشده بود و شکایت شاکی نیز مطرح نبود، به لحاظ جنبه عمومی و احتمال تبعات منفی گسترده دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمین صادر شد.

وی عنوان کرد: هنوز چند ساعت از بارگذاری فیلم نگذشته بود که با دستور قضائی متهمِ اصلی (امیر. ک) همراه با فردی به نام (محمد. ی) که اقدام به تصویربرداری کرده بود، در مخفیگاهشان توسط پلیس آگاهی سیرجان دستگیر شدند.

این مقام قضائی بیان کرد: در همان روز حادثه دختر جوان نیز به دادسرای سیرجان احضار می‌شود و تحقیقات تکمیلی در این رابطه آغاز می‌شود.

وی افزود: هنگامی که متهمان به دادسرای سیرجان منتقل شدند، آنقدر شوک زده بودند که اول منکر عمل مجرمانه می‌شدند؛ اما وقتی فیلم را مشاهده کردند و ادله دیجیتالی جرم را که ازمحل مخفیگاه آن‌ها کشف شده بود، پیش روی آن‌ها گذاشته شد، بلافاصله اعتراف نمودند.

وی اعلام کرد:در این رابطه پرونده‌ای تحت عناوین توقیف غیرقانونی، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی و آزار و اذیت بانوان، تشکیل و متهمان ردیف اول و دوم به ترتیب (امیر. ک) و (محمد. ی) تفهیم اتهام شده اند.

دادستان سیرجان گفت: متهم ردیف اول (امیر. ک) که جوانی ۲۰ ساله است از تاریخ ۱۴ دی ماه با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و هم اکنون نیز در زندان به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه دختر بزه دیده بازداشت نیست، افزود: متهم ردیف دوم (محمد. ی) نیز با توجه به نوع رفتارش با قرار بازداشت موقت در حال حاضر بازداشت است.

دادستان سیرجان در پایان گفت: تحقیقات درباره این پرونده هنوز کامل نشده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است و پس ازکامل شدن تحقیقات، کیفرخواست تنظیم می‌شود و تلاش ما این است که در اسرع وقت دادگاه برگزار شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
12
دختره ومادرش بیچاره ها ترسیذن شکایت کنند اخه پسره فامیله چندین بار دخترو اذیت کرده وتهدید شدن اخه بابا هم نداره دادستان لطفا حق این مظلوم رو بگیرید خودشون نمی تونند از خودشون دفاع کنند بابا پسره پولداره تازه پسره بچه خواهرشه چطوری بیچاره ها شکایت کنن شما داد مظلوم را بستانید
نظرات شما
پیشخوان