تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۷
شهردار سابق تهران:

سال ۸۰ شهرداری ۲۵ هزار نیرو داشت که امروز به ۶۸ هزار نفر رسیده

در زمانی که من شهردار تهران بودم، بودجه پایتخت ۷۰۰ میلیارد تومان بود که در حال حاضر به ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده و نیروی انسانی نیز در زمان من ۲۵ هزار نفر بود که در حال حاضر به ۶۸ هزار نفر رسیده است.
سال ۸۰ شهرداری ۲۵ هزار نیرو داشت که امروز به ۶۸ هزار نفر رسیده
رویداد۲۴ شهردار سابق تهران گفت: زمانی که شهرداری تهران را تحویل دادم، نیروی انسانی در آن ۲۵ هزار نفر بود.

مرتضی الویری، شهردار پیشین تهران در حاشیه نشست مشترک شهرداران در دوران پس از انقلاب گفت: من پیش از این در مسئولیت اجرایی بودم و امروز عضوی از شورای شهر هستم و تمام حرف‌های خود را به صورت کامل در برنامه پنج ساله سوم که از هفته آینده در دستور کار شورا قرار می‌گیرد، زده‌ام.

مرتضی الویری افزود: امروز در جلسه دو اولویت مهم تهران شامل حمل و نقل و ترافیک و آلودگی هوا را مطرح کردم که راه حل هر دو مشکل به هم مرتبط است.

الویری تأکید کرد: توسعه حمل و نقل عمومی باعث کاهش تردد خودرو‌های شخصی می‌شود و کاهش خودرو‌های شخصی که عامل ۷۰ درصد آلودگی هوا هستند نیز باعث حل این مشکل خواهد شد.

وی یادآور شد: در زمانی که من شهردار تهران بودم، بودجه پایتخت ۷۰۰ میلیارد تومان بود که در حال حاضر به ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده و نیروی انسانی نیز در زمان من ۲۵ هزار نفر بود که در حال حاضر به ۶۸ هزار نفر رسیده است.

او در پاسخ به این سوال که طی این سال‌ها تهران چه پیشرفت‌هایی داشته است، گفت: شبکه بزرگراهی پایتخت توسعه داشته و در زمان ما تنها یک خط متروی صادقیه به میدان امام خمینی (ره) فعال بود که در حال حاضر مترو توسعه خوبی داشته و امیدواریم طی چند ماه پایانی سال ایستگاه‌های بیشتری مورد بهره برداری قرار گیرد. همچنین فضای سبز توسعه پیدا کرده، اما از تعداد باغات کاسته شده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان