تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۱۸ دی ۱۳۹۷

احتمال مسدود شدن جاده‌های کوهستانی در ادامه بارش‌ها از فردا

سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: در ادامه بارش برف و باران در مناطق غربی، شرقی و مرکزی کشور از فردا چهارشنبه، پیش بینی می‌شود که این بارش‌ها سبب لغزندگی، کاهش دید و مسدود شدن جاده‌های کوهستانی شود.
احتمال مسدود شدن جاده‌های کوهستانی در ادامه بارش‌ها از فردا
رویداد۲۴ سازمان مدیریت بحران کشور، این سازمان روز سه شنبه در اخطاریه هشدار زودهنگام هواشناسی اعلام کرد: بارش برف و باران از فردا چهارشنبه ۱۹ دی ماه در غرب استان‌های آذربایجان غربی و کردستان، شمال کهگیلویه و بویر احمد، استان چهار محال و بختیاری، شرق لرستان، ارتفاعات شرق خوزستان، جنوب اصفهان آغاز می‌شود.
 
بر اساس این اخطاریه به هموطنان و مسافران زمستانی هشدار داده شده که روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه نیز در دامنه‌های البرز شرقی در شرق تهران، سمنان، شرق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود که این بارش‌ها سبب لغزندگی، کاهش دید و مسدود شدن جاده‌های کوهستانی خواهد شد.
 
سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه این اخطاریه هواشناسی به تمام هموطنان به ویژه مسافران زمستانی توصیه کرده است: هنگام تردد در این مناطق ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی، احتیاط لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی را به عمل آورند.
 
بر اساس این اخطاریه هشدار زودهنگام، همچنین برای فردا بارش شدید باران و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در جنوب کهگیلویه و بویر احمد، شمال بوشهر، غرب فارس و شرق خوزستان پیش بینی می‌شود که به هموطنان در این مناطق نیز توصیه می‌شود از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
 
سازمان مدیریت بحران کشور یک سازمان هماهنگ کننده، سیاستگذار، هدایت کننده و نظارت کننده بر ایجاد آمادگی و مقابله در مقابل انواع حوادث است.
نظرات شما
پیشخوان