تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۹۹ نظر
رویداد۲۴ بررسی کرد؛

ماجرای دفتر میدان ولیعصر سلمان خدادادی چیست؟/ بررسی دلیل مرگ زن جوان در دادگاه ملکان

جسد زنی که پیش از این مدعی شده بود از سوی سلمان خدادادی نماینده ملکان مورد آزار قرار گرفته، هفته جاری در منزلش پیدا شد. این خبر توسط یکی از نمایندگان سابق مجلس منتشر شد.

فایل صوتی سلمان خدادادی

رویداد۲۴ در روزهای گذشته اکبر اعلمی یکی از نمایندگان پیشین مجلس خبر داد جسد خانمی به نام زهرا نوید پور در منزلش پیدا شده است. آنگونه که اعلمی نماینده ادوار مجلس گفته این خانم همان فردی است که پیش از این مدعی بوده که سلمان خدادادی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در فایل صوتی که قبلا در فضای مجازی منتشر شده بود، مکالمه‌ای با زبان ترکی انجام می‌شود که در آن حاشیه‌هایی همچون رفتن این خانم به «دفتری در میدان ولیعصر» مطرح می‌شود. صدایی که گفته شده منتسب به سلمان خدادادی است، به خانم می‌گوید چرا به دفتر میدان ولیعصر رفته و او را تهدید کرده است.

خبرنگار رویداد۲۴ برای بررسی این موضوع با سلمان خدادادی تماس گرفته بود. از خدادادی پرسیده بود در فایل صوتی پیشین نامی از دفتر شما در میدان ولیصر به میان می‌آید. آیا شما دفتری در خیابان ولیعصر دارید؟ او پاسخ داده بود «اصلا دفتری در خیابان ولیعصر ندارد.» این در حالی است که اطلاعات سایت بیمه مرکزی نشان می‌دهد دفتر بیمه ایران در میدان ولیعصر متعلق سلمان خدادادی است.

فایل صوتی سلمان خدادادی

برای اطمینان از این موضوع با دفتر بیمه ایران تماس گرفتیم و پرسیدیم آیا این دفتر بیمه متعلق به سلمان خدادادی نماینده مجلس است یا خیر؟ پاسخ اینگونه بود: «بله دفتر متعلق به دکتر خدادادی است، دیروز هم به اینجا آمده بود.»

در تماسی مجدد با سلمان خدادادی از او پرسیدیم آیا کسی به نام زهرا نوید پور می‌شناسد و آیا دفتر بیمه ولیعصر متعلق به  اوست؟ او پاسخ داد چنین فردی را نمی‌شناسد و تاکید کرد دفتر بیمه در میدان ولیعصر هم ندارد.

مهدی علیمرادی دادستان شهرستان ملکان نیز خبر درگذشت زهرا نوید پور را تایید کرده و گفته برای بررسی بیشتر، جسد به پزشکی قانونی اعزام شده است.

پس از اعلام دادستان ملکان مجددا با سلمان خدادادی تماس گرفتیم. متن گفت‌وگوی کوتاه با خدادادی به شرح زیر است:

دادستان گفته جسد خانم زهرا نویدی پور به پزشکی قانونی اعزام شده است. شما هم از ماجرا اطلاع دارید؟

اصلا در جریان موضوع نیستم.

نام شما هم در آن گزارش آمده بود.

توضیحاتی که دادستان داده این نیست. دادستان گفته ماجرا خودکشی بوده است.

خانم نویدپور گفته بودند به دفتر میدان ولیعصر شما رفته‌اند. اما شما پیش از این به ما گفته بودید هیچ دفتری در میدان ولیعصر ندارید.

آنجا رفت و آمد ندارم.

منظورم رفت و آمد نیست. دفتر متعلق به شما هست یا خیر؟

شما بعدا تماس بگیرید، با شما صحبت می‌کنم.

با شعبه آنجا تماس گرفتیم و تایید کردند دفتر متعلق به شماست. سایت بیمه مرکزی نیز اطلاعات شما را نشان می‌دهد. 

کارمندان زیادی آنجا هستند و من آنجا رفت و آمد ندارم. «احتمالا» دفتر به نام من باشد، اما متعلق به افرادی است که همانجا کار می‌کنند.

به گزارش رویداد۲۴ به جز فایل صوتی که مدتی پیش منتشر شده بود، فایل تصویری نیز منتشر شد که در آن زهرا نوید پور مدعی شده دو نفر از نزدیکان سلمان خدادادی او را تهدید کرده‌اند. این افراد با اسامی «کمال.خ» و «مسعود.ه» معرفی شده بودند. سلمان خدادادی اما گفته این افراد را اصلا نمی‌شناسد.

زهرا نوید پور در فایل تصویری که پیش از مرگش منتشر کرده بود، گفته برای پیگیری موضوع به شورای نگهبان نیز رفته و شورای نگهبان از او خواسته به صورت قانونی شکایت کند. تماس خبرنگار رویداد۲۴ با روابط عمومی شورای نگهبان نیز بی‌نتیجه ماند و اطلاعاتی از صحت این ادعا به دست نیامد.

سلمان خدادادی نماینده ملکان پیش از این گفته بود این کارها به خاطر تخریب او در کمیسیون اجتماعی بوده است. این در حالی بود که انتخاب روسای کمیسیون‌های مجلس یک ماه قبل از انتشار آن فایل انجام شده بود. سلمان خدادادی هم‌اکنون رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس است.

یک مقام مسئول در شهرستان ملکان که نخواست نامش فاش شود، به رویداد۲۴ خبر داده به آن‌ها اعلام شده در این خصوص مصاحبه نکنند، اما اطلاع داد که دادستانی ملکان در حال پیگیری موضوع است و پرونده‌ای در دادگستری برای این منظور تشکیل شده است.

به گزارش رویداد۲۴ پیش از این برخی نمایندگان درباره اعتبارنامه سلمان خدادادی اعتراض داشتند. علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه علنی مجلس گفته بود با توجه به اینکه شعبه اعتبارنامه سلمان خدادادی را رد کرده است، پرونده ایشان به کمیسیون تحقیق ارسال می‌شود.

همچنین خبرگزاری فارس نیز پیش از این در سال ۱۳۸۷ مطلبی درباره رسیدگی به اعتبارنامه سلمان خدادادی منتشر کرده بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۹
محمدهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
1
105
باید این موضوع به صورت فوری بررسی بشود و بدون هرگونه لاپوشانی به اطلاع عموم گزارش شود
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
این خانوم چند روز پبش از روزِ حادثه ی منجر به فوتشون ویدئویی در یوتیوب منتشر کردند که اعلام کردند که از طرف عواملِ خدادادی مرتبا تهدید به مرگ و اسیدپاشی و غیره میشن و خواستار حمایت شدند
همچنین همین درخواست رو کتبا به مراجعِ ذی صلاح هم رسوندن کلی اعتنایی نشد تا اینطور شد .
دیگه تمومه ماجرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
این آقا اطلاعاتی و فرمانده سپاه تشریف داشتند،همونقدر که سعید طوسی مجازات شد این آقا هم میشه
تورک اوغلان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
هردوشون مقصرن بیشتر خانومه تک وتنها ملکان تهران صددرصد مقصرایشونن به نظرم
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
کشش ندهید دیگر
زينب حسيني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
108
واقعا براي شوراي نگهبان متاسفم كه همچين افرادي را تاييد صلاحيت مي كنند اين آقا قبل تر هم بابت همين موضوعات رد صلاحيت شده بود
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
1
75
ببين اين خانم چگونه به خاطر اين نماينده بي آبرو شده كه آخر مجبور به خودكشي شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
نماینده از طرف اعتدال و امید کاندیدا شده و آنقدر قبولش داشتند که می خواستند استاندارد کنند .بهر حال باید مسأله رسیدگی بشه اگر درست بود به اشد مجازات مربوطه برسه نباید ما زود قضاوت کنیم بهر حال هر انسانی در معرض لغزش است بخدا پناه ببریم از لغزش‌های خودمان
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
کسی که نگران هست که دارن تهدیدش میکنن خودکشی نمی کنه !
می خود کشوننش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
3
60
بایست هرچه زودتر استوارنامه خدادادی لغو شود و فورا برای رسیدگی به پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد
زهرا نوید پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
2
68
هرچه بگنند بزنندش نمک وای به روزی که بگندد نمک! واقعا امثال این آقا قرار است برای این مردم قانون تدوین کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
فکر کن. رئیس کمیسیون اجتماعی!!!
متجاوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
3
62
بازهم مثل همیشه آخرش هم چیز ماست مال می شه و گفته می شه همه اینها دروغه و کار استکبار خارجی و فتنه گران داخلیه
پاسخ ها
dorna
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
بازم بوی گند افساد طلبها بلند شد . افساد طلبها کی هستن ؟ همون فتنه گرها .
یکی از اهالی ملکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
5
49
من برای ان دو شخص مسلمان (کمال خ ومسعود ه)خیلی متاسفم که از نا حق حمایت میکننددر صورتی که میدانند نماینده چنین فسادی مرتکب شده است در قیامت چه جوابی برای خدا دارند خدا از حق خود میگذرد ولی از حق الناس نمی گذرد...خدا لعنت کند بر باعث وبانیش ... وخدا رحمت کند بر خانم زهرا نوید پور
ز ه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
1
40
الهی ریشه همه افراد فاسق و فاجر در هر رده مسئولیتی که هستند کنده بشه .

اگر همچین چیزی صحت داشته باشه، دستگاه قضایی باید بدون هیچ فوت وقت و چشم پوشی به این موضوع رسیدگی کند و افراد مجرم به اشد مجازات برسند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
3
26
امیدوارم قوه قضایه انتخابی عمل نکنه در مورد رسیدگی به پرونده ها
سید حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
1
57
جالبه اینکه این خانم به هرکسی و هرجا مراجع می کنند و مدارک لازم را ارائه داندن کسی به دادش نرسید تا جاییکه از دستگاههای بین المللی جهت حفظ جانش از دست عوامل این نماینده کمک می طلبد. چرا حکومت اسلامی که حاصل خون عزیزان ماست به دست این نااهلان و از خدا بی خبران اقتاده است و واقعا اینها در مجلس برای ما تصمیم میگیرند وای برما؟؟؟!!! از دستگاه قضا خواهشمندم با قاطعیت و قدرت تمام در خصوص ماجرای این نماینده ورود کند تا خدایی نکرده مردم از نظام دلسرد نشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
2
35
در مجلس هفتم به اتهام تجاوز به منشی خود و یکی از دختران مراجعه کننده به دفتر نمایندگان بازداشت و راهی زندان اوین شد. خبری که از سوی مقام‌های قوه قضاییه و رئیس مجلس هفتم تأیید شد. خدادادی در حالی راهی زندان شد که موفق شده بود آراء لازم برای ورود به مجلس هشتم را جلب کند اما این بار با مسئله رد اعتبارنامه اش توسط نمایندگان مجلس هشتم روبرو شد. فاطمه آلیا و فاطمه رهبر دو تن از نمایندگان زن مجلس هشتم که در جریان فساد اخلاقی این نماینده مجلس بودند خواستار ابطال اعتبارنامه اش شدند. اعتبار نامه خدادادی در شعبه مربوطه رد شد ولی در جریان رسیدگی به پرونده اش در صحن مجلس، به دستور علی لاریجانی، جلسه مجلس غیر علنی شد و پس از نیم ساعت مذاکره در جلسه غیر علنی، و در حالی که تعدادی از مردم ملکان در مقابل مجلس تجمع کرده و خواستار اخراج او از مجلس بودند، نمایندگان مجاب شدند که به اعتبار نامه خدادادی رای مثبت دهند. او پیش از تأیید اعتبارنامه اش در جمع هوادارانش در ملکان با پیش‌بینی اینکه اعتبارنامه اش تأیید می‌شود، گفته بود: «مراحل پرونده در شعبه بازپرسی به اتمام رسیده و منتظر تشکیل دادگاه هستم لذا در مورد پرونده قضایی ام تا به حال سخنی نگفته‌ام و مصاحبه نخواهم کرد و معتقدم این مسائل باید در دستگاه قضایی پیگیری شود و اگر حرفی بزنم که برخی از انقلاب رنجیده خاطر شوند آب به آسیاب دشمن ریختن است و موجب خشنودی دشمنان و رادیوهای بیگانه می‌شود.»

در انتخابات مجلس نهم، نام سلمان خدادادی در فهرست نمایندگان رد صلاحیت شده قرار گرفت تا از ورود به مجلس نهم محروم شود. خدادادی از آنجا که در مجلس پنجم در کمیسیون امنیت ملی حضور داشت، رابطه نزدیکی با حسن روحانی و جمع دیگری از اعضای کابینه روحانی داشت به همین دلیل از حامیان روحانی در انتخابات ۹۲ بود و پس از انتخاب او به ریاست جمهوری ایران به عنوان گزینه اصلی استانداری بوشهر مطرح شد تا بر کرسی فریدون حسنوند استاندار وقت بوشهر که او نیز از نیروهای وزارت اطلاعات اما طیف احمدی‌نژاد این وزارتخانه بود تکیه بزند ولی به دلایل نامعلوم روحانی از این تصمیم منصرف شد تا خدادادی به عنوان مشاور جواد ظریف وزیر امورخارجه گمارده شود. دوسال بعد، خدادادی بار دیگر اسب خود را برای بازگشت به مجلس زین کرد. صلاحیت او در انتخابات دهمین دوره مجلس توسط هیئت نظارت رد شد ولی با لابی ای که با شورای نگهبان داشت توانست از فیلتر این شورا بگذرد و خود را در معرض رای مردم بگذارد و با کسب بالای پنجاه درصد آراء راهی مجلس دهم شود. او در این انتخابات از حمایت ائتلاف امید نیز برخوردار بود و توانست آراء لازم جهت ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس دهم را از آن خود کند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
2
39
کمال خ دستیار اول این نماینده هست که الان توی سازمان گمرکات استان از طریق همین نماینده به کارهای قبلیش که توی شهرداری تبریز و جهاد آذربایجان شرقی مشغول بود ادامه می دهد. و مسعود ه هم خواهر زاده نماینده هست که در شهرداری تبریز مشغوله. خداوند خودش بزرگتر از اونیه که بنده هاش هر چند هم پارتی و آشنا داشته باشند خودش بخواد کسی رو رسوای عالم میکنه.
پاسخ ها
ایرانی
| Netherlands |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
واقعا خاک بر سر مردم بی سواد و ناآگاه که به این مرد فاسق و گناخکار رای دادند که موجبات و بستر آسان برای تجاوز و سوء استفاده برای این شخص فراهم بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
كسانيکه صلاحیت او را برای نمایندگی تایید کرده و همچنین افرادی که اعتبار نامه او را در مجلس تایید کردند بايد جواب دهند!! به مردم بد بخت از همه جا بیخبر چه مربوطه؟؟؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
خدا کریمه صبر میکنیم ببینیم چه میشه
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
58
به خدا بمیریم از این درد رواست ... این مجلس با حواشی اش پتانسیل منحل شدن را دارد . حالم به هم میخوره .
اللهم عجل لوليك الفرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
1
41
ای ملت بیدار شوید تورو به روح همه شهدایی ک برای این مرز و بوم خون دادند
ازین مسئولان فاسد و فاجر و دزد امیدی برای اسلامی و انقلاب اسلامی نیست و فردا باید ما مردم هم جواب خون شهدا رو بدیم که چرا سکوت کردیم در برابر این همه ظلم و دزدی و اختلاس این از همه چیز بیخبران که نه خدا را میشناسند نه امام شهدا نه اسلام
از اسلام فقط اسلام معاویه و بنی امیه را یدک میکشند به اسم اسلام بر ما حکومت میکنند وچونان معاویه مکر میکنند و ریاکار و اهل تزویر اند
آیا اختلاس 140هزار میلیاردی که اسمش راهم نمیبرند در تاریخ زمین وجود داشته که دراین انقلاب اتفاق افتاده بعداز آن همه اختلاس های جور واجور
جز فرج امام زمان عج هیچ راه نجاتی نیست دعا کنیم برای فرج فقط
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
امام زمان با مردمی که فقط دعا میکنن و منتظرهستند کار نداره . فرج پیش زمینه نیاز داره و آنهاهم نیاز به تلاش و .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
4
24
چون پای یه نماینده وسردارسپاه وسطه خوش خیلی راحت پایمال میشه تاوقتی امثال این بخان تومجلس برامردم تصمیم گیری کنن وضعیت همینه من موندم کیابه این برای کمیسیون اجتماعی رای دادن خودشون خودشونوبه تمسخرمیگیرن چون میدونن تواین کمیسیونهاهیچ کارمثبتی نمیشع اینافقط برا بچاپ بچاپ تشریف میبرن مجلس بیان درامدشون روبرامردم اعلام کنن بماندکه چه رانت هایی که نمیگیرن ونمیبرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
2
27
شورای نگهبان صلاحیت افزاد دلسوز رو رد کرد و این افراد رو وارد مجلس کرد
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
14
21
واقعا بخاطر یک نماینده باید کل نظام را زیر سوال برد بدهید گردنش را بزنند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
فکر میکنی بقیه خیلی خوب هستند !!
این شکلی نیستن کارهای دیگری میکنن تازمانی که فریب و ریا و ظاهر ملاک سنجش باشه همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
باید آويزانش كنند تا ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
5
12
ایشون مشاور آقای ظریف هستند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
چه ربطی داره؟
ایشون سرباز نظام و ولی فقیه و نماینده مردم هم هستند!
مشکل این ها که خلاف میکنن نیستن ، مشکل این آدمهای هستند که به واسطه رابطه این آدماها با دیگران ,آنها رو رد یا تایید میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
1
18
ما مردم این مملکت به صورت خیلی جدی ز قوه قضائیه و سایر دستگاههای مرتبط خواهان بررسی دقیق موضوع هستیم . که اگر این موضوع صحت داشته باشد که به نظر راست میاید و در این مصاحبه معلوم است که نماینده سراپا دروغ می گوید . وای برما و وای بر عدل ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
21
بنام خدا
طبق قانون پس از بررسی جسد و ارائه مستندات از سوی پژشکی قانونی تجاوز فرد خاطی بعد ازبازپرسی و دلائل ارائه شده محکوم و در هر سمتی باشد برخورد قانونی صورت گیرد.همچنین بعلت این جنایت و فوت مورد تجاوز، فرد متجاوز به حکم اعدام در انظار عمومی محکوم می گردد.برخورد قاطع با سلمان خدادای یعنی برقراری عدالت در کشور جمهوری اسلامی ایران
نجاتیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
17
شورای نگهبان خوابه؟ از بیت المال دارن میخورن و وظیفه شونو انجام نمیدن؟
دقیقا دارن چیکار میکنن که حقوق هم بابتش میگیرن؟ مملکت به اندازه کافی مشکل داره .نیازی نداریم که هر روز یه نماینده بیاد گه بزنه به کشور
نور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
27
این نماینده محترم فضای روحی جامعه را به هم ریخت . خدا لعنت کند به افرادی که از این افراد حمایت میکنند .
مصطفی میرزائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
1
31
امثال مهدی باکری رفتند به خاطر اینها
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
13
انا لله و انا علیه راجعون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
15
لعنت و ننگ ابدی بر مفسدین و تجاوز کاران بیت المال خدایا داد ما را از ستمگران و قلدران و خیانتکاران بستان.بدانید اگر ریشه مفاسد را نخشکانید فردای تاریخ به دست عدالت سپرده خواهید شد
افرین قهرمان گل کاشتی خاک بر سر شورای نگهیان شما را تایید مکنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
1
16
افرین قهرمان خاک بر سر شورای نگهبان که اینها رو تایید میکنه
ﺷﻬﺮﻭﻧﺪ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
1
16
ﺑﺒﻴﻦ ﻛﻴﺎ ﺑﺮا ﻣﺎ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻣﻲ ﻧﻮﻳﺴﻨﺪ ﻭاﻱ ﺑﺮ ﻣﺎ ﻭاﻱ ﺑﺮ ﻣﺎ!!! ﺑﻪ ﭼﻲ و ﻛﻲ اﻋﺘﻤﺎﺩ ﻛﻨﻴﻢ
حمید کلباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
2
11
وای به وقتی که بگندد ؛ نمکش می زنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
13
اگر بقیه هم مثل ایشان نبودند همایتش نمی کردند .
سید محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
1
15
من مطمئنم با این نماینده هم هیچ برخوردی نمیشود و در نهایت از آبروی نظام و اعتبار مجلس برای ایشان خرج میشود... اشتباهی که مسئولین بارها مرتکب شده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
2
15
این مسایل خیلی مهم نیست، خدا ترامپ رو لعنت کنه که بی عفتی کرده ملعون!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
33
5
دورغ خداداد ادم سالمی است واین کار دشمن است
برهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
28
واقعا براي شوراي نگهبان متاسفم كه همچين افرادي را تاييد صلاحيت مي كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
آقایان تا دهان تو لجن هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
10
بایدشفاف پیگیری شودتااعتماد مردم بیشترازاین خدشه دارنشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
35
6
برادر خبرنگاری که این موضوع رو پیگیری میکنی.
آقای خدادادی با قند ۱۳۰۰ و تزریق انسولین فکر می کنید توانایی جنسی داشته باشد؟؟
دوما این خانوم بروید ببینید چرا از بانک کشاورزی اخراج شد؟؟ بخاطر توهین به کارمندان و قصد اخاذی از همکارانش.
بروید ببینید چطور آلت دست عوامل تجزیه طلب شد و با قول پول و اقامت بدبخت رو اغفال و برای مصاحبه با تلویزیون تجزیه ها طلب ها راضی کردند. وقتی بعد از دوماه سرگردانی و بلاتکلیفی در خیابان رهایش کرده اند . وقتی دیده همه قول ها سراب بوده اند و آبروی خود را به هیچ فروخته راهی جز خود کشی برایش نمانده .
بدبخت اول از نماینده قصد اخاذی داشته که نتونسته و بعد سراغ تجزیه طلب ها رفته .
آقای خبرنگار پیگیری کنید ببینید چه کسانی ازش مصاحبه گرفتند و به تلویزیون گوناز فرستادند؟ کجای تهران دو ماه اقامتش دادند؟؟ چه قولی هایی دادند؟؟ و و و
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
قبل از اینکه حرارت سنج باشی اول برو فایل سرور و ارباب انسولین زنت که با ادبیات فاخری داره این شخص ارشاد می کنه گوش کن بعدا بیا گزارش بده اما در موردموجودات تجزیه طلب و ارگان دو نفره آنها که یک نفر عاقل تابه حال دران دیده نشده و با انسولین اجنبی نفس می کشند هرچند وضعیت عمومی و خصوصی آنهاکمتر از سرور تو نیست وهنوز اب ندیده تشنه کارهایی هستند که خمرهای سرخ نزدشان لنگ می اندازند با این وجود زمینه مطرح شدن نام این سیمای مجسم بی شعوری را سرور تو و حامیان قضاییش هموار می کنند چون در صورت وجود قوه قضاییه مستقل این شهروند ولو خطاکارو فریب خورده به دامن مشتی موجود شیاد و دغلکار و متلاشی و ورشکسته که منتظر چنین سوژه هایی هستند نمی افتاد و برای مرکبان جهل و بیشعوری سوژه اب ونان نمی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
فقط یه سوال اگر این نماینده خواهر خودتو می...ید بازم طرفداریش میکردی مثل الان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
اگه خواهر خودتو این نماینده ..بازم طرفداریشو میکردی؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
اگر با خواهر خودت این کار می کرد باز طرف داری می کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
تو بی شرف هم شریک جرم این بی شرف ها هستی
mina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
22
وقتی سعید طوسی اون گندو بالا آوردو کسی نتونست کاری کنه و قضیه رو پوشوندن انتظاری نمیره چون با دولتیایی طرف هستیم که همشون هم فساد اخلاقی دارن هم مالی و چون همشون اینجورن کصافت کاریای همو میپوشونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
بسیار درست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
این چجور ادمیه !!!!
ملکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
19
این هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان انتظار داره کی برای اینا شکایت ببره.آقا موضوع بسیار هولناکی اتفاق افتاده همه میگن و فایلاش پخش شده اونوقت این آقایان منتظرن یکی بره مثلا شکایت کنه..ضمنا آقا کسی که نباید از سیستان بلوچستان یا اهواز یا .. بیاد شکایت کنه باید مردم اون منطقه بیان که متاسفانه از ترس این سلمان خدادادی نمیتونن نفس بکشن چه برسه شکایت کنن... نمیدانم این آقا چه نفوذی داره که هر کسی باهاش بیفته دودمانش بر باد میره
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
5
اینجاست که میگن خران رو مردن و سگان رو عروسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
شرروخ حالا تو از کدوم دسته ای ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
داداش شعر مردما خراب نكن!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
15
2
چه راحت قضاوت می کنید!
و چه راحت حکم صادر میکنید!
بی طرف
|
Canada
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
19
5
سلام
تا چشم ما از نزدیک ندیده قضاوت نکنیم
خانم ماجرا، یک دخترخانم روستایی بوده که از صدایش در فایل ها کاملاً مشخصه از همه جا بریده و دست آخر برگشته سمت نماینده و باز به زور از وی التماس شغل داره. نماینده می گوید استخدام از آزمون هست....دختره دست بردار نیست و مدام اصرار دارد.... صدای بریده از فایل ها متضمن قضاوت نیست
شایسته این دختر نبود نه از اول که به این شیوه تقاضای کار کند که چه بسا تحصیلکردگانی که با عزت اند و اینکه آنقدر به مردی پیله کند . در نهایت هم در روستای خود که عرف و واقعیت موجود مردم هم نمی پسندد این اطوار را درآورد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
8
3
خودت میگی تا با چشم ندیده قضاوت نکن بعد میگی از روی صداش معلومه و....خخخ واقعا که
جهان بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
7
از بندهها دیگه کاری ساخته نیست. خدا باید خودش ورود کنه
بی طرف
|
Canada
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
8
3
هر دو طرف را عرض کردم
این خانم اگر به فکر کار و زندگی سالم بود همان کار اولش را که از سر کمک نماینده بود دودستی می چسبید
که الان دکترا بیکار هست
فایل کامال صوتی و نه منقطع را گوش کن
متوجه می شوی دختر خانم بوده که مزاحمت ایجاد می کرده مدام پیام و تلفن می داده تهدید می کرده
خودش سرش باد داشته به زبان خودمان.
هیچ دختر پاکی به این عاقبت دچار نمی شود.
والسللام
پاسخ ها
آذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
تا تعریف شما از پاکی چی باشه
حالا این دختر خراب و بدکاره بعنوان یک دست آیا صدا میده تا دست دومی نباشه صدای کف نمیاد
رفته از نماینده کارخواسته مگروظیفه نماینده جزء ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردمه پس باید به کی مراجعه می کرد رئیس جمهور اوگاندا؟
این خانم خراب اون دوتا خانم دیگه که باعث جریان رد اعتبارنامه شدن چی اون دوتا هم خراب
عجیب نیست هرچی زن خرابه میاد سمت این آقا
حداقل بفرستنش روانپزشک درمان بشه، حداقل کافور بریزن تو غذاش
تو فراکسیون اجتماعی هم هست؟
اون یکی زنشو می کشه آزاد میشه این یکی هم آزاده، خزانه مملکت هم که شده دیگ نذری مسئولین با این تفاصیل واقعا هم بازنگری در قانون اساسی نیاز هست، رعایت که نمیشه حداقل عوض بشه که ما حرص نزنیم مسئولین بشن قوم برتر و بی نیاز از قانون مردم هم بشن برده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
10
نوع پاسخ دادن نماینده خود گویای این مساله هست که قضیه واقعیت داره و در 5 دقیقه که حرف می زنه تناقضات زیادی در حرفهایش هست . یکبار دیگر سخنان را مرور کنید!!!! می گوید در جریان موضوع نیست و بعد می گه گزارش چیز دیگری نوشته . می گوید دفتری ندارد و بعد که ادله اورده می شه می گه اونجا رفت و آمد نداره و بعد در مرحله بعد می گه ممکنه اونجا به نامش باشه !!!!!! ایا می شه جایی و دفتری به نام کسی باشه و جوابش ممکنه باشه ؟!!!! رضا شاه هم با اونهمه املاک می دانشت کجا ملک داره و از کلمه ممکنه استفاده نمی کرد و چند تناقض دیگر!!!!!
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
احسنت
موافقم ،
به این میگن مجلس پاسخ گو...!

البته خدا رو شکر باز نگفته ، اون دفتر ، فتوشاپه...!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
1
واله ما از صحبتهای شما دوستان خبرهای جدیدی متوجه شدیم بیاد باهم همفکری کنیم ودیگر چنین مسائلی رو کمتر شاهد باشیم حالا نگیم همه سپا ه افراد قابل اطمینان رو شناسایی کنیم وباکمک افراد صالح قدمی برداریم مملکت از بی نظارتی رنج میبره چرا رشته دانشگاهی نظارت تدریس نشه میتونیم از مقطع فوق لیسانس گروه ضربتی برا نظارت بیشتر تشکیل بدهیم یادتون هست کارتن سفر های میتی کمان
رضا
|
India
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
6
بنده ان فایل صوتی را شنیدم .جدا از صحتوسقم .حرفهای مدعی خانم نوید پور طفره رفتن اقای خدادای مایید صحت ادعاست .خانم نوید پور بعداز کلی این در واندر زدن ونتیجه ای نگرفتن با ناامیدی خودکشی کرده .مایه تاسعف است که در حکومت اسلامی صدای یک زن که مورد تجاوز قرار گرفته بجایی نرسد.وعده ای برای پوشاندن این پرونده نماینده متجاوز را ترفیع مقام دادند وعده ای هم باتهدید متشکاکی در صدد ساکت کردن ان خانم بودن. بنظر بنده باید بعد از محاکمه و اثبات تجاوز وی بعداز اتمام دوره وکالت ایشان وی را زنده جلو ی دفترش در ملا عام اتش زد تا بعد از این احدی جرات دست اندازی به نوامیس مردم را نکنند.

بنظرم کل مجلس شورای نگهبان قوه قضاییه واصلاح طلبان نی که امروز به قدرت رسیدن مقصرند. امام علی ع میفرمود اگر کسی بخاطر دراوردن خلخال یک زن یهودی در جامعه مسلمین از فصه بمیرد شهید مرده است. چگونه است که حکومت اسلامی شیعه جمهوری اسلامی یک زن از نوامیس شیعه مورد آزار قرار می گیرد وکسی بفریادش نمیرسد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
حرف شما درسته ولی اگر به حرفهای علی ع استناد کنیم چند درصد این مدیران و .... میتونن سرکار بمونن و اصلا این شیوه حکومت ،بانک ها و ..... خانه از پایبست ویران است وقتی اولین ردروغ رو گفتن نابودی شروع شد "دروغ حتی برای گرفتن حق هم درست نیست ،دروغ شروع نابودی شراکتها و حکومتهاست"
جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
2
خداوندا حرفی برای گفتن باقی نمونده ....فقط اشد مجازات در اسرع وقت .......چه باید کرد خدایا خدایا خودت بفریادمون برس ....دادبزنی و فریاد رسی نباشه ...وای بر ما ...خدا رحمتش کنه ...با اینکار ناحق را افشا کرد ....یا الله یا الله یا الله
م.ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
10
0
دوستان مگر میشود سه سال به یک خانم بیوه تجاوز کرد ...؟؟؟ تا اونجایی که عقل حکم میکند تجاوز فقط یک بار اتفاق می افتد نه سه سال تمام.....پس اینقدر حکم صادر نکنید..!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
4
خداخودش رحم کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
11
روحت شاد زهرای عزیز و شجاع وباغیرت که خوابه همه نامردان را آشفته کردی.سلمان از این به بعد فقط کابوس خواهد دید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
4
من فقط از همه عزيزاني كه در اين مورد اظهار نظر مي نمايند خواهش مي كنم اين موضوع را هم مانند ساير مشكلات در اين سطح دو قطبي نفرمايند كه از مسئله دور شويم و فرد خاطي هم از چنگال قانون فراركنه .خداداي هر كسي هست كارشو خوب بلده و مي دونه چطوري از موقعيتاش سوءاستفاده كنه.هم از اصلاح طلبان امتياز گرفته و هم از اصول گرايان.بنده هم كاملا با قصور شوراي نگهبان در تائيد كانديداها موافقم قطعا بايد در اين روند تجديد نظر شود.ولي بنده بيشتر از جناب پزشكيان گله مندم كه در تائيد اعتبارنامه خدادادي تلاش نموده اند تقصير پزشكيان در اين فاجعه كمتر از خداداي نيست. گويا جناب پزشكيان در مجلس به جاي اينكه مدافع حقوق مردم باشند مسئول حفظ منافع نمايندگان هستند آخه چند وقت پيش نيز از رفتار ناشايست درازهاي در برخورد با مامور گمرك از اين نماينده خاطي نيز حمايت كردن جا داره به ايشون يك خسته نباشيد بگيم و به ايشون جايگاهشونو متذكر بشيم.ايشون خادم ملتن .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
7
1
من نمیخوام احساسات جریح شده شما رو تقبیح کنم خدای نکرده .
اصلا هم از این نمایندها خوشم نمیاد .
اما بهتره صبر کنیم نتایج تحقیقات بیرون بیاد بعد قضاوت کنیم .در واقع یه طرفه به قاضی نریم .من موارد زیادی دیدم که بعدا معلوم شده جور دیگه بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
خیلی زرنگی اگر ازش خوشت نمی اد لابد ازش شناخت داری اینکه به چه دلیل ازش خوشت نمی آد ما نمی دونیم اما این می دونیم که قطعا این تحفه نه از لحاظ شخصی به عنوان یک فرد مثل سایر انسانها بلکه به عنوان مثلا وکیل مردم به قدری فضایل و سجایای اخلاقی را داراست که ادم می مونه چرا به جای میکده و معتکف شدن درآن سرای پاکان و نیکان راهی هلفدونی مجلس یک لاقبای مسکینان و بینوایان شده حال با این اوصاف یا دروغ می گویی او را نمی شناسی یا می شناسی و از حواریون هستی وبا شغل شریف دلالی زمان می خری و نان می گیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
این نتیجه چهل سال صبر ما است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
3
6
‌واقعن‌مرحبا‌به‌غیرتت‌اذربایجان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
11
ووای بر ما چنین ادمی ریس کمسیون اچتماعی مجلس هستند وبر امور خانواد ه های مردم تصمیم گیری میکنند
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
5
3
سلام به همه دوستان به خدا قضاوت خیلی سخت ندانسته نظر ندین. اکر کسی خطا کرده به زودی خدا جوابش رو میده اکه نه با آبروی یک مومن بازی کردن خدا نمیگذره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
چند سالته کی می فهمی کی از حواله دادن حق انسانها بخدا که صاحب حق خودش است می گذری و حق انسانها را به همراه زعمای دون مایه ات که رهروانی چون تو را تولید کرده اند سوا می کنی حرف اینایی که دلت خون کردند اجرای همون فرمان خداست قصاص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
6
اگر قوه قضاییه قضاوت نکند مردم در مورد قوه قضایه قضاوت خواهند کرد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
4
زیادی خودتان را درمعرض فشارهای روحی و عصبانیت و غصه وغم قرار ندهید ... خاک خاصیت سردی دارد ...
میبینید دیگه مردم حرفی از خانم متوفی نمیزنن!!!
سلمان خان هم مشغول کارخودش هست!!!
کسی هم کاری به کارکسی ندارد ...
مردم برای چندمین بار هم به سلمان خان رأی خواهند داد اگر کاندید شود.

دو سه مثقال خریت زخران چیزی نیست

آدمی هست که الحق دوسه خروار خر است

والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
دورود بر شرفت
عالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
0
5
بله دوستان خدا جای حق نشسته و به موقع حساب افراد ظالم را خواهد رسید اما همان خدا وکتاب خدا مجازاتهایی را برای اینگونه افراد تعیین کرده که باید توسط حاکم اسلامی و مسئولین قضایی حکم واجرا شود تا فساد بیش از این گسترده نشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
7
باید اعدامش کنند
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
1
6
خاک تو سر همه نمایندگان مجلس، که یکی یکی گند وفسادهاشون داره رو میشه، وما ملت چرا سکوت کردیم، اینهمه ظلم وفسادهاشون رو میبینیم وسکوت میکنیم، اینها کمتر از آل بنی امیه نیستند، فساد مالی، فساد، جنسی، فساد اخلاقی و................ دیدن ظلم و دم نزدن، وسکوت ما، یعنی حمایت از ظالمین
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
1
تو روحت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
مرحبا برغیرتتون
کلاتونوبالاتربندازید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
3
واقعا متاسفم ....
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
6
1
این خانم خودشم مقصر بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
مریم بهتره بجای صدور حکم از مراجعه به برخی دفاتر خاص ولو با عناوین فریبنده چون دفتر نماینده خودداری کنی تا خدای نکرده در صورت بروز چنین بلایی چنین حکمی در مورد خودت از سوی برخی مشابهاتت تو جامعه که کم هم نیستند قرار نگیری در ضمن این خانم نه ادعای اصلح بودن داشته و نه صالح بودن فقط دنبال کار بوده و از لحاظ سنی هم دختر حاجی جونت بوده
محمد حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
این را چرا شورای نگهبان تایید صلاحیت کرده پس شورای نگهبان بدرد چی میخوره فثط میخواد مردم عادی تو مجلس نرن؟مد نظر انعا که میگن اگر شورای نگهبان نیاشد ممکنه ادمهای فاسد وبد وضد انقلاب بیان سرکار ومردم نابود کنن یعنی اگر چیزی به نام شورای نگهان نبود ادمی بدتر از این مجلس میرفت اصلا مگه ادم از این بدتر هم پیدا میشهذکه دختر تجاوز کنه بعد هم بکشندش وبگن خودکشی کرد یا کاری کنه که زهرانویدپور بره خودکشی کنه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
عجب خر تو خری شده
نظرات شما
پیشخوان