تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۷
علیرضا منصوریان:

برخی دوست ندارند تیم‌ملی قهرمان آسیا شود/ کی‌روش کارش را بلد است

دستیار پیشین کارلوس کی‎روش با اشاره به شرایط تیم‌ملی گفت: اگر اتفاق خاص و عجیبی در جام ملت‌ها روی ندهد، تیم‌ملی ایران به فینال این مسابقات رسیده و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

برخی دوست ندارند تیم‌ملی قهرمان آسیا شود/ کی‌روش کارش را بلد است

رویداد۲۴ علیرضا منصوریان با اشاره به نخستین پیروزی تیم‌ملی کشورمان در رقابتهای جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: همانطور که از این تیم انتظار می‌رفت، یک پیروزی بی حرف و حدیث و پر گل به دست آمد تا خوشبختانه تیم‌ملی ایران گام نخست را برای قهرمانی آسیا محکم برداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بیان داشت: کارلوس کی‌روش کارش را خوب بلد است و با همه مشکلاتی که وجود داشت این تیم را در اوج وارد جام ملتها کرد. در حالی که دیدیم برخی از بزرگان آسیا مثل کره، چین و استرالیا مقابل حریفان کم نام و نشان مشکل داشتند و حتی امارات میزبان هم مقابل بحرین متوقف شد، تیم ملی کشورمان با یک بازی برتر و کاملا یک طرفه توانست بهترین نتیجه دور نخست این مسابقات را به دست آورد.

وی اضافه کرد: به جز ایران، عربستان هم یک مدعی جدی برای قهرمانی است. این را نه به دلیل پیروزی پر گل این تیم برابر کره شمالی، بلکه به دلیل نظم و طراوتی که در بازی آنها دیده شد می گویم. شواهد نشان می‌دهد عربستان بار دیگر به جمع بزرگان آسیا بازگشته است. 

منصوریان خاطرنشان ساخت: یکی از عواملی که ممکن است تیم کی‌روش را آزار داده و آنها را از مسیر قهرمانی دور کند، اضافه شدن فشار روانی است که بر اثر بالا بردن توقع از آنها ایجاد می‌شود. متاسفانه به نظر می‌رسد که گروه یا جریانی هستند که با استفاده از همین شیوه قصد ضربه زدن به تیم‌ملی را دارند. جریانی که من آنها را نمی‌شناسم اما منافع شان ایجاب می‌کند تیم‌ملی در این مسابقات نتیجه نگیرد. 

ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان گفت: لازمه قهرمان شدن در یک تورنمنت همدلی و عزم ملی است و همه اقشار و ارکان فوتبال یک کشور باید خواهان قهرمانی باشند. من این همدلی را نزد بازیکنان تیم ملی و اعضای کادر فنی می بینم اما متاسفانه در داخل همه خواهان قهرمانی تیم ملی نیستند که این می تواند یک مانع بزرگ برای جلوگیری از قهرمانی ایران باشد.

منصوریان که دستیار کارلوس کی‌روش و مربی تیم‌ملی نیز بوده است گفت: پیش از اعزام تیم‌ملی به این مسابقات با کی‌روش صحبت کردم و صریحا به خود او گفتم نظر من این است که این تیم حتما تا فینال مسابقات پیش خواهد رفت و ان‌شاءالله قهرمان آسیا هم خواهد شد. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان