تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۷
در دیدار مهندس صدری با جمعی از نمایندگان مجلس

تاکید بر افزایش تعاملات شرکت مخابرات ایران در امور مربوط به تنظیم مقررات و قانونگذاری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تعامل هر چه بیشتر مجموعه مخابرات با مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث گسترده ای به جهت هم اندیشی وجود دارد که با تعاملات دو جانبه می توان تصمیمات مناسب را به نفع مردم و مشتریان اتخاذ کرد .
تاکید بر افزایش تعاملات شرکت مخابرات ایران در امور مربوط به تنظیم مقررات و قانونگذاری
رویداد۲۴در این دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسائل مد نظر خود را در مورد خدمات شرکت مخابرات ایران در حوزه‌های انتخابیه خود و همچنین نقش مهم شرکت مخابرات ایران در بازار ارتباطات کشور بیان کردند و مهندس سید مجید صدری نیز با دریافت نظرات نمایندگان مجلس، بر افزایش تعاملات در حوزه تنظیم مقررات با مجلس شورای اسلامی و همچنین تلاش مجدانه شرکت مخابرات ایران برای رفع مشکلات ارتباطی تمام حوزه‌های انتخابیه نمایندگان مجلس تاکید کرد.

وی افزود: همکاری بخش تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران با مجلس شورای اسلامی و کمیسیون ارتباطات می‌تواند رشد و شکوفایی بخش خصوصی در ارتباطات و فناوری اطلاعات را محقق ساخته و نتیجه این همکاری در نهایت به سود مردم و بازار رو به رشد استارتاپ‌ها و فناوری‌های نوین در کشور می‌باشد.

مهندس سید مجید صدری در پایان اظهار داشت: عزم راسخ شرکت مخابرات ایران بر تعامل هر چه بیشتر با مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر می‌باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان