تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

پشت پرده ماجرای نامه لو رفته از باشگاه استقلال!

در هفته‌ای که گذشت، نامه مهمی از باشگاه استقلال لو رفت. نامه پیشنهاد آبی‌ها به یک بازیکن پاراگوئه ای!
پشت پرده ماجرای نامه لو رفته از باشگاه استقلال!
رویداد۲۴ ماجرای این نامه جنجالی، اما چه بود؟ استقلال که در ابتدای فصل با جدایی جباروف و تیام روز‌های سختی گذراند، به جای شان رفت سراغ گرو و نویمایر. دو بازیکنی که یک میلیون دلاری خرج روی دست آبی‌ها گذاشتند. آن‌ها پیشنهاد‌های مربی استقلال بودند، اما پیشنهاد‌های شفر به عکس تیام، این بار خوب نشدند و جواب ندادند. برای همین زود برگشتند و مرجوع شدند.

بعد از این اتفاق تصمیم باشگاه بر این شد که ده بازیکن خوب خارجی را شناسایی و به کادرفنی معرفی کند تا شفر از میان شان گزینه‌ای انتخاب کند. یکی از این جمع می‌شد مهاجم پاراگوئه‌ای ۱۹۳ سانتی متری که پیشتر در مکزیک آقای گل هم شده است.

قرارداد پیشنهادی استقلال به عنوان آفر اولیه ۴۸۰ هزار دلار برای یک سال و نیم بود، اما این بازیکن رقمی دو برابری برای فکر کردن به پیشنهاد ایرانی داشته و قبل از افشای نامه کل ماجرا منتفی شده بود، اما یکباره این نامه از دل باشگاه لو رفت تا کل برنامه تیم مدیریتی برای مشارکت فنی در انتخاب بازیکن خارجی نقش بر آب شود!
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جپاروف ، تیام ، شفر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
جميه ازمون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
1
امان از اين رسانه هاى مغز كوجولوي نزديك به احمق لنكي زده ضد سر ورشون استقلال اخه خنك اله جند دفعه مسئولان استقلال بكن كه رفتن كرو و نويمار خرج انجناني نداشته وبه كوش خ .... نميره وضمنا جرا از مافيا بازيها وكثافت كاريهاى لنك مثل قرارداد ١٠ميلياردي بازيكن جديد كروات ودلارهاى هنكفتي كه بروفسورتون توجيب فك وفاميل وكشنه كداهاى كروات از كانال لنك ميده نمينويسيد!!!!! و.. به همين دليل ميبينيد كه جقدر حالتون خراب وخاين به مملكت هستيد وفقط لنك ولنك ولنك
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
رسالت کیسه همیشه همینه فقط بیت المال و حیف و میل میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
480 هزار دلار برای 1.5 فصل عالیه ! اما بعیده بازیکن خوب خارجی با کمتر از 1 میلیون دلار راضی بشه بیاد ایران !!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان