تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۳۸ نظر

«حسن آقامیری» روحانی خلع لباس شده کیست؟

مخالفان حسن آقامیری اسمش را گذاشته‌اند: «روحانی تلگرامی»! و او را یک آخوند منحرف می‌دانند، اما طرفدارانش او را یک روحانی متفاوت می‌دانند.
«حسن آقامیری» روحانی تلگرامی کیست؟
رویداد۲۴ سیدحسن آقامیری یکی از روحانیون معروف چند سال اخیر بویژه در میان جوانان است و از تمام ظرفیت‌های رسانه‌های موبایلی امروز برای به اشتراک گذاشتن سخنرانی‌هایش استفاده می‌کند. صفحه اینستاگرام او بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد. منبر‌های او معمولا به صورت زنده از صفحه‌اش پخش می‌شوند و کلیپ‌هایی نیز توسط دوستداران او از سخنرانی‌هایش منتشر می‌شوند که معمولا بازدیدکننده‌های قابل توجهی دارند.

درآمد سیدحسن آقامیری وابسته به روحانیت نیست. او کار و کاسبی شخصی خودش را دارد. به گفته خودش مشاور یک شرکت خصوصی است و کار آزاد هم دارد. او به مجله «همشهری جوان» گفته از حوزه علمیه شهریه نمی‌گیرد و تحت پوشش بیمه حوزه هم نیست. او همچنین گفته است که نه به منبر وابستگی دارد و نه به درآمد حاصل از آن.

اما از آنجا که محوریت سخنرانی‌هایی آقامیری همیشه تکیه بر صفت «رحمانیت» خداوند دارد و کمتر از عذاب الهی و جهنم سخن می‌گوید باعث شده است که افراد زیادی مخالف او باشند. مخالفانش می‌گویند که او یک آخوند ولنگار است و برای لاکچری‌ها و بی‌قید و بند‌ها سخنرانی می‌کند. مخالفان آقامیری معتقدند او فقط بلد است خوب حرف بزند وگرنه اصلا حرف‌های خوبی نمی‌زند؛ برای همین هم هست که جوانان طرفدارش هستند.

طرفداران آقامیری، اما معتقدند که این روحانی نگاهشان را به مقوله دین و رحمانیت خداوند تغییر داده است و او را دوست دارند و سخنرانی‌هایش را دنبال می‌کنند. طرفداران آقامیری می‌گویند سخنرانی‌های او نسبت به سایر روحانیون متفاوت‌تر و دلنشین‌تر است.

آقامیری درباره پامنبری‌های جوانش که طرفداران پر و پاقرص او هستند، می‌گوید: «اینکه عده‌ای که پای هیچ منبری نمی‌نشینند، اما پای منبر من می‌نشینند، شاید درست باشد، اما من آن‌ها را انتخاب نکرده‌ام. من کاری به آن‌ها نداشته‌ام و خودشان آمده‌اند. حضورشان برای من افتخار است و البته قدردانشان هستم، اما من با هدف جذب آن‌ها حرفی نزده‌ام. من برای کسی کارت دعوت نفرستاده‌ام.»

این کشمکش بین مخالفان و موافقان او سال‌هاست که وجود دارد، اما در نهایت زور مخالفان چربید و حسن آقامیری روز شنبه ۲۲ دی از «خلع لباس دائم» خود خبر داد. او این خبر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «بعد از ده پانزده سال بردن و آوردن و بازداشت‌کردن و ریختن تو محل کار و انفردای و... با شکایت دادستان ویژه تهران و به حکم قاضی شعبه دوم کیفری در دادگاه ویژه به ریاست دادستان کل کشور آقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند. دو سال زندان که البته لطف کردند ۵ سال تعلیقش کردند؛ و خلع لباس دائم ...»
 
آقامیری پیش از خلع لباس در گفت‌وگویی اظهار کرده بود: «من روحانیت نیستم! من «حسن آقامیری» ام. صفحه شخصی من چه ربطی داره به صنف من؟ من نماینده صنف خودم نیستم. سخنگویش هم نیستم. من یک آدمم. در خانه‌ام بابا هستم، یک جا داداش هستم، یک جا رفیقم. ربطی به لباس ندارد.».

اما آقامیری چه می‌گوید؟
 
در ادامه گزیده‌ای از برخی سخنرانی‌های آقامیری را درباره مسائل مختلف با هم مرور می‌کنیم:

آقامیری در یکی از سخنرانی‌هایش گفته است: «.. اهل بیت (ع) کار می‌کردند، اما برخی تصور می‌کنند که اهل بیت (ع) دست به خاک می‌زدند طلا می‌شد و کاری انجام نمی‌دادند؛ در حالی که این‌گونه نیست. همه آن‌ها شاغل بودند. در یکی از هیئت‌های قم سؤال کردم که شغل حضرت ابوالفضل (ع) چه بود؟ هیچ‌کس نمی‌دانست. به آن‌ها گفتم می‌دانید چرا نمی‌دانید؟ چون نمی‌دانید شغل من و امثال من چیست؛ چون اگر حضرت ابوالفضل (ع) شغل داشته باشد حاج آقا هم باید شغل داشته باشد؛ بنابراین ابوالفضلِ ذهن شما باید بیکار باشد تا بیکاری ما [روحانیون]توجیه شود.»

آقامیری در سخنرانی دیگر گفته است: «یه خدایی براتون درست کردند که ایستاده آدما رو آویزون کنه، بسوزونه، آب جوش بهشون بده بخورن. اینا چرندیاته بهتون می‌گن. یه مشت دری وری بهتون میگن.»

او در یکی دیگر از سخنرانی‌هایش انتقاد تندی به یکی از شرکت‌های خودروسازی ایرانی کرد و گفت: «ایران‌خودرو یه قرآن می‌ذاره تو داشبورد! خجالت داره. اون خیانت به قرآنه. تو کارِت رو قرآنی انجام بده. اونی که ماشین قرآنی تولید می‌کنه «بنز» و «بی‌ام و» آلمان هست نه تو!»

او در سخنرانی دیگری درباره مساجد گفته است: «اگر مسجد به روش پیامبر اداره می‌شد، گنبد و بارگاه نداشت. گنبد می‌خواد چیکار مسجد؟ مناره می‌خواد چیکار؟ اینا یه زمانی تدابیری بود برای سرما و گرمای مسجد. الان که کولرگازی اومده. چند میلیارد خرج مناره‌های مساجد قم شده؟ با این پول چه‌کار‌هایی نمی‌شد کرد؟ چرا مسجد رو با فکر نمی‌سازید؟ مسجد می‌سازن با ظرفیت ۲ هزارنفر اونوقت پارکینگ نداره! بعد ماشینا میان پارک می‌کنن جلو زندگی مردم. اون وقت اونا هم هی لعن می‌کنن که مسجد براشون دردسر درست کرده. تحقیق بکنید راجع به آزار مساجد برای مردم. از دوتا املاکی بپرسید! هر محلی که تو کوچه‌ش مسجد باشه قیمتش پایین‌تره!»

خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان روحانی خلع لباس شده را بشناسید؛ با اعلام خبر خلع لباس شدن حسن آقامیری نوشت: بخش‌های بسیاری از سخنان این روحانی، ضدیت آشکاری با نص صریح قرآن کریم و روایات متقن اهل بیت علیهم السلام دارد.

حسن آقامیری مواردی را از سخنرانی‌های آقا میری در فضای مجازی را در گزارش خود ذکر کرده است: از آن جمله می‌توان به مورد زیر اشاره کرد: او در یکی از پادکست‌های خود ۱ علنا عذاب الهی را چرندیات خطاب کرده و می‌گوید: «یه خدایی براتون درست کردند وایستاده آدما رو آویزون کنه بسوزونه آب جوش بهشون بده بخورن اینا چرندیاته بهتون میگند! یه مشت دری وریه بهتون میگند!»

 ادامه گزارش درباره سید حسن آقامیری آمده است: این روحانی درحالی سخنان مخالف با قرآن را اظهار می‌دارد که بنابر روایات معتبر شیعه، حتی کلام معصومین نیز چنانچه با قرآن در تعارض باشد از درجه اعتبار ساقط است تا چه رسد به کلام یک مبلغ دینی.

 سخنرانی دیگری از آقا میری: او در یکی دیگر از سخنرانی‌های خود می‌گوید «این قرآن نظمش بهم خورده، بنی امیه و بنی عباس پونصد سال با این قرآن حکومت کردن ما نمی‌تونیم بفهمیمش!» او در حالی در لفافه قرآن را تحریف شده و غیرقابل استفاده می‌خواند که تمام ائمه که خود پاسبان قرآن بوده‌اند مردم را به خواندن و عمل کردن به این قرآن دعوت کرده‌اند. به راستی چرا باید شخصی با چنین اعتقادی در لباس روحانیت خویش را منتسب به حوزه علمیه کرده و سلیقه شخصی خود را که کاملا بر خلاف عقاید شیعه است به نام موضع روحانیت بر روی منبر رسول خدا ابراز کند؟ و سازمان تبلیغات اسلامی که متولی امور مبلغین و اهل منبر است تنها تماشاگر باشد؟ به راستی آیا این حرکت کورکورانه باعث رواج بیشتر گناه و فحشا در جامعه به بهانه تصویر موهومی که آقامیری از شفاعت ارائه داده نخواهد شد؟

چرا ساکتیم؟
 
در ادامه گزارش : "از مجموعه آنچه گفته شد مشخص می‌شود که این روحانی جوان در حال انتشار تفکری ست که هرچند در نگاه اول به ظاهر برای مخاطبان خصوصاً نسل جوان، زیبا به نظر می‌آید، اما نتایج فاسد و مخربی در پی‌خواهد داشت، زیرا علی‌رغم برخی نکات صحیح که در بین سخنان این روحانی یافت می‌شود هسته مرکزی این تفکر به دلیل ضدیت با قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم السلام عمیقا فاسد است. علاوه بر این، دیدگاه ایشان نسبت به جزئیات واقعه عاشورا و تلاش برای تغییر دادن چهره این واقعه از یک الگو، برای مبارزه حق و باطل به یک اتفاق منفعل و سکولار زنگ خطریست که از چند سال قبل توسط رهبر انقلاب به صدا درآمده بود. بسیار جای تأسف است که یک روحانی بر فراز منبر و با استفاده از ظرفیت عمیق مجالس عزاداری در شهر قم که پایتخت تشیع است علناً واقعیت عاشورا را وارونه جلوه می‌دهد و مسلمات عقاید شیعه را تخطئه می‌کند. در این میان حوزه علمیه و نهاد‌های مسؤول نه تنها با این انحراف مقابله نکرده و نمی‌کنند؛ بلکه همین سکوت باعث شده اخیراً او فعالیت خود را در قالب مشاوره و آموزش سبک زندگی به شهر‌های دیگر نیز گسترش دهد. "
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
4
وقتي در شراكت با بز بيشتر از نصف خيار را خوردي، فكر اين روزا را بايد ميكردي!!!!!! برو بيفت به دست و پاش اگه پيداش كردي
کارگران فقیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
11
13
با سلام میگم کشورهایی مثل سویئس و سوئد و استرالیا و ونیز و آلمان و انگلیس و آمریکا و مالزی و چین که دنیا را با کالاهایش قبضه کرده و ایران هنوز سوزن خیاطی و همه مایحتاج کشور را از کشور با تمدن چین وارد میکنه آخوند جماعت ندارن مشکلی براشون پیش اومده که این آخوندها دست از سر مردم ایران برنمیدارن !!بابا بسه دیگه جمع کنید همت.ن بروید نجف ..تو ایران جواب نداده و نمیدهد!!عجب !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
باسلام اون کشورها خیلی چیزهابراشون مهم نیست انسانیت خانوادهو۰۰۰درضمن تاریخ ایران رامطالعه کنبد همیشه این روحانیت بود که مردم رابیدارمی کردود برابرظلم می ایستادمثل مرحوم مدرس امام خمینی اون وقتی که درغرب دانشمنداشونا به خاطراینکه می گفت زمین گرداست می کشتند درابران وبلاداسلامی علم نجوم وریاضیات وشیمی وفیزیک می خوندند شیخ بهایی یک فقیه وعالم وبه اصطلاح امروز اخوندبود چطوربه اصفهان رونق داد خواجه نصیرالدین طوسی مغولهارارام کرد علامه مجلسی علامه طبا طبایی ودرضمن قران نهج البلاغه ازماست
ن
| France |
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
در غرب هم همین روحانیون امثال گالیله را میخواستند بکشند که وقتی رفتند کنار اوضاع خوب شد. روحانیون امروز نه تنها نقشی در اگاه کردن مردم ندارند بلکه باعث انزجار مردم از مذهب شده اند. انها همه مردم را فدای منافع خود کردند. هیچ یک از ائمه شخصی به نام روحانی رو نایب خود نکردند. این ها هم از زور اسلحه استفاده می کنند. دست بالای دست بسیار است. در دنیا زیادند که اسلحه رو از شما بگیرند.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
6
19
قضاوت بر مبنای عمل ونتیجه!!
امام علی(ع) فرمدند: اگر دیدید وضع خوبی دارید بدانید حاکم وپادشاه خوبی دارین و.....!!!
پاسخ ها
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
هیچکس تو این مملکت وضعش خوب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
1
0
سالی که نکوست از بهارش پیداست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
19
5
ایشون بیسواد هست
پاسخ ها
نا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
خیلی خیلی داری اشتباه می کنی.
یه شخصی که داره میگه برا چی اومدین به کار فرهنگی این همه بودجه دادین .
بعد شماها میگید که این آدم بیسواد هستش.
((یه خورده فکر کنید ))بعد حرف بزنید
زبان سرخ سر سبز بر باد دهد .
م
| Germany |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
من اصلا کاری به این حرفا ندارم وهمینطور اتفاقی این سایت ونظرات رو دیدم وبرای همین جمله آخرت نظرم میدم،زبان سرخ سر سبز را دهد بر باد، یعنی اینکه تو هیچ حرف منطقی وحسابی نداری وبه داری تهدید میکنی که طرفت رو ساکت کنی، متاسفم برای این همه تنزل انسانیت
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
27
11
آقای روشنفکر که فکر میکنی آخوند مملکتو خراب کرده ، اگه این آخوند سال 57 نبود الان باید دخترای وطنتو برای سگهای (منظورم خود حیوان )آمریکایی عقد میکردی چه رسد به اون گاوچرانهای بی تمدن ... شما را چه شده که تا کمی گرسنگی به شما فشار میآورد خدا را هم منکر می شوید . کشورهایی را نام می برید که اوج تمدنشون مقاربت با سگ و اسب و خر و گاو و خوک و ... است . اونوقت که یک عده انسانهای متمول سود جو برای شما از اونور آب جوری تعریف میکنن که اونجا بهشته ، شما سخت در اشتباهید . چرا که اونها حکومت عدل را بر نمیتابند . اگر در جمهوری اسلامی مشکلی هست همش زیر سر تفکرات لیبرالی می باشد که دنیا را برای خود می خواهند . وگرنه شما برو قاون اساسی کشورت را مطالعه کن ببین نقصی در آن میبینی ؟
خداوند اسلام را برای نجات بشر ا ز خریت و حیوانیت به سوی انسانیت فرستاد . کدام یک از رهبران مذهبی لاکچری زندگی کردند .
چرا بیدار نمی شوید ؟ چرا ؟؟ چرا افسار زندگی خود را به دست شیاطین غربی داده اید ؟ چرا در تاریخ سیر نمی کنید و عبرت نمیگیرید ؟؟؟؟
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
ببخشید شما الان منظورتون اینه که اخوند ها انقلاب کردند ؟ یا چی ؟ ماذا فاذا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
9
15
چرا هر کی با این حکومت مخالفه میشه بیسواد میشه چرندگو میشه
میشه دروغگو میشه عامل دشمن ....

بسه بابا خسته شدیم ......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
چرت نگو
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
7
7
خدا راشکر یک پیدا شد جلوی حرفهای این مرد رو بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
11
2
احسنت بربرادرمون اقارضاکه جواب اون فردکه غرب روداره زیباومتمدن جلوه میده روداد.اوج تمدن غربیهادردفاع ازداعش وتروریست هاست.اوج تمدن اونهادرقانونی شدن هم جنس بازی وبعضی مسائله که ادم شرم میکنه بیان کنه.غرب کجاپیشرفت کرده؟غربی که درمنجلابه.تعجب میکنم ازادمایی که میخوان کشورپیشرفته ایی رومثال بزنندغرب روبه رخ میکشند.!!البته یه چیزایی هم ممکنه داشته باشندازقبیل نظم ویاپیشرفت های ظاهری ،ولی واقعیت اینه که غرب ازدرون داره میپاشه.اینوهمه انشاءالله به چشم می بینند.خداوندازجرم این اخوندهای فاسدنمیگذره.اینایی که جوانان روفریب میدن.همون خدایی که ازرحمانیت وبهشت گفته ،ازسقروحمیم ونارحامیه و...هم گفته.بایددوروی سکه رودید.این فردفکرمیکنه ازامامان معصوم بیشترمی فهمه.جایی که امامان معصوم مااون همه درسجده هاشون العفوالعفو..میگفتندودربرابرخشیت خداوندمیگریستند.
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
رضا جواب داد فقط مهمل بافت
مصطفی
|
United States of America
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
1
16
ولی خداییش اون مساله شغل حضرت ابوالفضل(ع) عالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
11
ایران کشوری نیست که مردمش گرسنگی بکشند. هرگوشه گوشه خاک ایران معدن های داره که توکل جهان نیست ولی متاسفانه بدلیل سومدیریت مردم ب خاک سیاه افتادن. اخوندوغیراخوندنداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
5
ایران کشوری نیست که مردمش گرسنگی بکشند. هرگوشه گوشه خاک ایران معدن های داره که توکل جهان نیست ولی متاسفانه بدلیل سومدیریت مردم ب خاک سیاه افتادن. اخوندوغیراخوندنداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
1
کلا الکیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
در کل تمام اونای که میخواهند به نظالم جمهوری اسلامی خدشه دار کنند همه حرفای خوب بد قاطی میگن تا امثال اونا حرفهاشون باور کنن.الکی ی دلیل مدرک میارن .
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
1
6
ببینین دوستان مشکل جامعه ما این حرفهای مثبت و منفی در مورد این آخوند نیست
این آخوند هم حرفهای خیلی خوبی زدن هم حرفهایی که باب دل یه عده نیست..
واقعا چرا همش ما باید کشورمونو با اطرافمون مقایسه کنیم و شنیدین همه میگن امنیت داریم.خخخ
کاش بفهمید که فسااد در آینده کار این مملکت رو تموم میکنه.یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
10
آقای آقا میری هم انسان است و جایزالخطا ولی بعضی از سخنان ایشان ازجمله: کارکردن یزرگان وپیشوایان دینی, نحوه ساختن مساجد , گذاشتن قرآن درداخل داشبورد خودروهای بی کیفیت و...قابل تأمل است, البته سخنان این چنینی به مذاق بعضیهاخوشایند نیست ولی عین واقعیت است
کارگر ستم دیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
1
10
باسلام شما به ۱۴۰۰سال پیش نگاه کنید مولا علی هم حرف حق و زد در زمان خلافت ۲۵سال خانه نشین کردن چنان که حدیث داریم همچون استخوان به گلو مانده هرکسی حرف حق وبزنه همیشه سرش بالای داره اخوند باشه یا نباشه اقای میری صادقانه حرف دلش را بیان کرده مثل اقای ایکس ملیارد ها میلیار اختلاص نکرده که نمیدونم ۸۰۰ملیون تومن که عیدی نگرفتن که اثلا حدیث داریم که اگر قدرت گفتن حرف حق راداشته باشی یا دفاع از حقایق را داشنه باشی اما بیان نکنی اون دنیا مسؤلی اشاره به مسجدو گنبد حرق کاملا متین وصحیح بود پیامبر تومسجد روی حسیر نماز میخواند ولی الان مساجد بامناره های ان چنان و فرشو لوستر های انچنان اما کسی تو مسجد پیدا نمیشه این پولا کجا میره مردم تحت فشار هستن اگر در مملکتی که ارمش صلح و عدالت باشد بدانید که حاکم ان شهر خدای راهم در نظر دارد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
1
اغلب مردم ما حکومت و دولت را اشتباه
برداشت میکنند...
حکومت ونظام کشورما اسلامی هست وکسانیکه میخواهند آنرا اداره کنند باید براحکام اسلام پایبند باشند که نیستند.
اما دولت ازرئیس جمهور و وزیران او تشکیل یافته که همهٔ درآمدهای کشور ازفروش نفت ومنابع معدنی ومالیاتهای درآمدمردم وجرایم شهرداری، راهنمایی رانندگی دادگستری ...همگی دست دولت هست وبودجه را با اینها میبندد.اگر دولت عرضه داشته باشد وضع من وتو بهتر خواهدبود وگرنه ربطی به آخوند و شخصی نداره...
اگر دولت ما براساس قانون اساسی ما که ازقوانین اسلامی پایه ریزی شده پیروی درستی نماید درکشورماعدالت رعایت میشه و همگی زندگی خوبی خواهیم داشت . آخوند و روحانی و سید وسپاهی و ارتشی فقط بهانه اند برای توجیح بی لیاقتی دولتمردان بی عرضه وغربگرا...
پاسخ ها
م
| Germany |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
مطلبت فقط واسه درس بچه ها قابل قبول بود، حاکمیت ونظام اجزائی داره که بازوی اجرایی همون دولته ودولت جدا از نظام وحکومت نیست وسیاست های کلان ومخصوصا سیاست خارجی که ایدئولوژیک هست بر مناسبات و ضعیت اقتصادی مردم موثر هست، هر چند که خودم به این دولت رای دادم وواقعا بد کار کردن واصلا از دولت امید راضی نیستم وبا مدیریت منابع وامکانات میتونستن زندگی مردم رو خیلی خیلی بهتر از این اوضاع کنن ونکردن وباز ی دیگر نظام قوه قضائیه هست که اون هم واقعا بد وضعیف کار کردن واعتماد ملت به حاکمیت رو خراب کردن واین همه اختلاس نتیجه مدیریت قوه مقننه ونظارت قوه قضائیه بر کشور بوده ومجلس هم که مثل همین دوقوه دیگر، حالا نظام تعریفش شدچی، مجموغه ای از این سه قوه که در راس اون یک رهبر هست، بحرحال مجموعه نظام مسول وضع امروز هست وانشالله که با رئیس قوه قضائیه جدید وکسب راهکارها از رهبر نظام این وضع بهتر بشه، دولت هم که واقعا امیدی دیگه بهش ندارم شخصا، چون به این نتیجه رسیدم، مدیران ارشد دولت ثروتمند هستن ودر تصمیم گیری هاشون نمیتونن عمق مشکلات مردم رو درک ومدیریت کنن.
جواد احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
1
4
بنده مسلمان وشیعه هستم واین دلیل نمیشه که هرحکومتی نامش اسلامی بود ب اش غش کنم و به به چه چه بزنم. چهل ساله که مملکت اینجوری اداره میشه کی چکاره است و کی خوب یا بد کار ندارم کله پدر اروپا و غرب ولی از موافقان و هواداران آخوندها میپرسم الان خدایی خروجی و نتیجه چهل سال حکومت آقایون اسلامیه؟؟‌‌ بدون تعصب و انصافن جواب دهید.
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
1
در جهانی که زندگی میکنیم اگر عقاید دریگران را تحمل کنیم . به انها احترام بگذاریم(نه انکه عقتیدشان به ما تحمیل شود و نه عقایدمان را به لنها تحمیل کنیم*)میشود بدون دین و انسانیت بهترین زندگی را کرد.و این نظر نیازی به اثبات ندارد.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
3
1
خیلی برام جالبه روحانی باشی بعد خودت ی دور قرآنو نخونده باشی خدا این همه تو قرآن گفته که کار خوب و بد یکی نیست حق و باطل یکی نیست ،خدا هم پاداش میدهد هم عذاب می کند واین دنیا بی هدف و بی نتیجه نیست حالا این آقا به اسم روحانی و بالباس روحانی چ چرندیاتی به خورد جوونا که نداده البته من چ توقعی دارم از ایشون وقتی کلا گفته قران تحریف شده!!! خدا لعنت کند کسانی رو که درلباس اسلام درظاهر اما در باطن حزب شیطانند،جوونا دوره آخر و زمانه در این زمان پیامبر گفته نگه داشتن دین خیلی سخته مثل اینه که کف دستت آتیش نگه داری و حتی سخت تر از آن،در این زمان فتنه زیاد هستچ از درون و چ از بیرون کشور و انصافا شیطان خوب کار کرده،حواسمون باشه دینمونو حفظ کنیم و سواد دینی مان را افزایش بدیم تا با هر شبهه ای سست نشیم و باور نکنیم ،همه جوونهای طرفدار این آقا اگر فقط یکبار قرآن را با معنی می خواندند قطعا میفهمیدند که ایشون چقدر داره چرت میگه و دقیقا دست میزنه به مسایلی که تفرقه ایجاد کند ،انشالله خدا هممونو به راه راست هدایت کند وازاین فتنه های آخر زمان درامان نگه دارد ایمانمان روز به روز قویتر شود خدایافرج امام زمانمونو برسون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
3
0
مرگ بر ضد ولایت فقیه،مرگ بر جمیع دشمنان اسلام
چه داخلی و چه خارجی
الهی که خدا بحق صاحب الزمان که انشالله چیزی ام به فرجشان نمانده،ریشه تمام نفاق ها و کافران و مشرکان و همینطور کسانی که با هر نوع حربه،ضربه به دین اسلام و این نظام و مملکت میزنن از جا بکنه و دست همه بدکاران وفتنه گرانو رو کنه
خداریشه کن و رسواشون کنه انشالله بحق 5تن آل عبا
هرکیم عاشق زندگی های غربگونه هست،میتونه گورشو گم کنه همونجا تا اونوقت حالیش بشه یه من ماست چقد کره داره و غربی که اینهمه سنگشو ب سینه میزد
علی پوریوسف
|
Germany
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
1
0
سلام وقت بخیر. اون حرفاشون که مخالفت بانص صریح قرآن هست و هدف قیام امام حسین شفاعت بوده فقط اشتباهه و تحریف حق ّاینکه ظالم بی رحم بامظلوم یجور جایگاهی پیدا کنند و همه زود بخشیده شن حتی بدون توبه در دنیا وبعد مرگ هم بشه توبه کرد خطای محضه ولی قسمتهایی که در مورد مبارزه با تجمل گرایی و خرافه های مشخص و بی عدالتی بوده درسته ، انشالله هر کی هرچی که کاشته برداشت میکنه الدنیا مزرعه اللاخره. والسلام.
طلبه جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
3
خب ببینید دوستان حرف های اقا سید برای قشر جوان خطرناک بوده هیچ خدایی وانستاده بنده هاشو چوب بزنه اما هر معلمی شاگرد تنبل رو تنبیه میکنه تا بهتر بشه خلاصه اینکه در مورد شغل داشتن روحانیت بنده باهاش هم عقیده ام اما چه خوب میشد اگر بتوانیم خدا را از طریق سخنان اهل بیت بشناسیم خدا خیلی مهربان هست صحیح اما اگر همه رو ببخشد پس عدل خدا چه میشود؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
همین گونه که درگزارش هم به آن اشاره شده نکته قوت سید جاذبه اوست هرکس یک بار پای صحبتهای اوبنشیند جذب سخنان ایشان می شود.اما آنچه درخصوص تفکرات ضد اسلام یا قرآنی ایشان بیان شده مراجع دینی باید نظر دهند که ایشان چه می گویند.وبه چه استناد می کنند.شاید می شد بابرسی وارتباطات وجلسات دینی با مراجع ازاین قدرت بیان وجاذبه سید دربیشبرد مسائل اجتماعی مردم وجوانان بهره برد. ودراین گونه موارد اولویت به قوه جاذبه داده می شد نه قوه قهریه چرا که اثر وماندگاری ونتایج مثبت ان بیشتراست.
دکتر وحید رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
1
با سلام.ایشان واقعا انسان مومن و صالحی هستن و تمام این مطالب که به خاطر ش خلع لباس شدن،صحیح هست و کاملا اسلامی شیعی و خدایی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
سلام دوستان من .برای من فرقی نداره که شما طرفدار اسلام هستی یا نه یا هر باوری که داشته باشی هیچ کس نمیتونه به باورات بی احترامی کنه چون هر کس با باور هاش نفس میکشه و به زندگی ادامه میده ما تو دنیایی هستیم که خدا همه انسان ها را با انواع عقاید خلق کرده واز همه در برابر ظالم محافظت میکنه فرق نداره ظالم داخلی یا خارجی باشه اما به نظر من اگه قراره که یک منجی بیاد از اسمان نمیاد که ظالمان رو در ظلم کردن یاری بده اتفاقا از بین مردم و با مشاهده و حس کردن تمام فسادها و ظالم ها برای دفاع از مظلوم در برابر ظالمان بلند خواهد شد.
دکتر رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
1
باسلام.سخنان ایشان را طوری تفسیر کردن که بتونن خلغ لباسش کنن.مثلا گفتن یه گروه وحشی به نام داعش اومده و یه دسته مخالفشون هم شکل گرفته که هیچ فرقی با داعش ندارن.منظورون از این سخنان این بود که کسی که شیعه هست باید به مولا علی اقتدا کند و رفتارش از مولا علی سرچشمه بگیرد.أخه برخی از رزمندگان مقاومت به پیکر هلاک ده داعشی ها تعرض میکردن میسوزوندن جنازه ها رو یا جنازه رو به صورت های مختلف مورد تعرض قرار میدادن.اسرا داعشی رو بی رحمانه کتک میزدن و.....درسته که داعشی ها جنایتکار بودن،اما اگر ما شیعیان بخواهیم مقابل به مثل کنیم،ماها هم وحشی خواهیم بودحضرت محمد و حضرت علی با جنازه دشمنان کوچکترین تعرضی انجام نمیدادن.با اسرا خوش رفتاری میکردن.در جنگ صفین گلوگاه صفین چندین بار دست به دست شد بین سپاه امیرالمومنین و معاویه العنت الله علیه.هر بار گلوگاه دست معاویه بود،آب را بر سپاه حضرت علی میبست.اما هرگاه گلوگاه صفین در دست سپاه حضرت علی بود،آب را نمیبست بر سپاه معاویه.سید حسن آقامیری از این لحاظ به صورت کاملا درست اعتراض کرد به رزمندگان شیعه ای که رفتار غیر علوی و مومنانه انجام میدادن.من خودم دیدم مدافع حرم ایرانی در عراق سر از بدن جنازه ای داعشی که حدود ده روز قبلتر به هلاکت رسیده بود رو جدا کرد.این رفتار هیچ شباهتی به رفتار حضرت علی یا شیعیان واقعی نداشت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان