تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۷

پلیس: هراز و فیروزکوه لغزنده و مه‌آلود است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به بارش برف در مسیر‌های هراز و فیروزکو، هم اکنون این دو محور لغزنده و مه آلود است.
پلیس: هراز و فیروزکوه لغزنده و مه‌آلود است
رویداد۲۴ سرهنگ سیاوش محبی روز دوشنبه در خصوص وضعیت ترافیکی مسیر‌های هراز و فیروزکوه اظهار داشت: در حال حاضر تردد در مسیر‌های شرق استان تهران روان است، ولی با توجه به بارش برف از عصر دیروز (یکشنبه)، تمامی مسیر‌ها لغزنده می‌باشد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره حجم بارش و احتمال ادامه بارش‌ها تا پایان امروز، امکان تردد با وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ میسر خواهد بود، تصریح کرد: علاوه بر لغزندگی، شاهد مه غلیظ درمسیر‌ها هستیم که از رانندگان می‌خواهیم از هرگونه سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در مسیر‌های شرق استان تهران رخ نداده، بیان داشت: از مسافران می‌خواهیم در صورت تردد در این مسیرها، تجهیزات زمستان بخصوص زنجیر چرخ، مواد غذایی، پوشاک گرم و ... به همراه داشته باشند و پیش از آغاز سفر با اطمینان از سالم بودن سیستم‌های گرمایشی، فنی و پر کردن باک خودرو وارد جاده‌ها شوند.

سرهنگ محبی همچنین تاکید کرد: با توجه به لغزندگی مسیر‌ها، هموطنانی که از این دو جاده عبور می‌کنند احتیاط و سرعت مطمئنه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیرو‌های پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور (تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵) تماس حاصل کنند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان