تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
محمدبنا:

خیال ما از حمایت‌های همه جانبه مسئولان راحت شد/ منظور من شخص کی‌روش نبود

سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی گفت: مهمترین اصل در ورزش کنونی ایران همراهی و همکاری وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک است که کاملا باعث ایجاد آرامش شده است.

خیال ما از حمایت‌های همه جانبه مسئولان راحت شد/ منظور من شخص کی‌روش نبود

رویداد۲۴ محمدبنا در حاشیه ستاد عالی بازی های المپیک که امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، گفت: ستاد موظف است در رابطه با برنامه فدراسیون ها سوال و جواب کند. من و غلامرضا محمدی و حمید بنی تمیم برنامه های مورد نظر را مطرح کردیم و بررسی آن انجام شد.

وی ادامه داد: مهمترین اصل در ورزش این روزهای ایران همراهی و همکاری وزیر ورزش و صالحی امیری است که کاملا باعث ایجاد آرامش شده است.

بنا با تاکید بر اینکه در نشست امروز هر بحثی مطرح کردیم موافقت شد و حتی گفتند حمایت بیشتری هم خواهند کرد به پرسشی در رابطه با بودجه درخواستی پاسخ داد و گفت: بحث اصلی همیشه به پول ختم می شود. ما مسافرت های زیادی در برنامه آماده سازی المپیک گنجانده ایم که با همه آنها موافقت شد. پول توجیبی و برخی موارد دیگر از ملی پوشان قطع شده که صالحی امیری تاکید کرد حتما مجددا در اختیار آنها قرار بگیرد. در رابطه با بودجه مشکلی نیست.

بنا در پاسخ به پرسشی دیگر در رابطه با برنامه‌های موردنظر برای آماده سازی تیم کشتی فرنگی تا پیش از المپیک، خاطرنشان کرد: میادین کسب سهمیه که همگی آسیایی و جهانی است، چهار مرحله می باشد. تا شهریورماه که مسابقات جهانی برگزار می شود، چهار اعزام بین المللی داریم. بعد از آن دو میدان کسب سهمیه داریم که اگر لازم باشد می رویم. ضمن اینکه سه میدان تدارکاتی دیگر هم خواهیم داشت.

وی همچنین در مورد اینکه آیا در نشست امروز در مورد انتخابات کشتی هم صحبتی شد؟ گفت: خیر؛ اصلا بحث ریاست و انتخابات نبود. فقط مسائل فنی و برنامه ریزی بود که خوشبختانه گفتند بدون دغدغه تا المپیک انجام دهیم. من در دو المپیک بوده ام. بعضا ٦ ماه مانده به المپیک در فدراسیون تغییرات ایجاد می کنند که اشتباه است. باید اجازه دهند فدراسیون با ثبات مدیریت برنامه هایش را پیش ببرد سپس بعد از المپیک انتخابات را برگزار کنند.

وی در پاسخ به این سوال که یعنی شما با برگزاری انتخابات کشتی تا پیش از المپیک موافق نیستید، گفت: فکر می کنم نباید عجله ای باشد. الان برنامه ها برای المپیک ارائه شده و تغییر مدیریت می تواند باعث تغییر آنها شود. این درست نیست.

سرمربی تبم ملی کشتی فرنگی همچنین در مورد انتقادی که نسبت به پاداش پرداختی به فوتبال داشت، تصریح کرد: این یک دلنوشته بود که همه خواندید. منظور من هم شخص کی روش و تیم ملی نیست، در کل تبعیضی بین ورزشکاران و تیم ها وجود دارد که درست نیست. البته حرفم برای کل ورزش است باید به یک صورت توجه شود. ما دنیا نیستیم و ایران هستیم و نگاهمان باید عدالت محور باشد.

بنا در پاسخ به پرسش دیگر که در رابطه عملکرد شاگردانش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مطرح شد، گفت: کشتی فرنگی در ادوار گذشته یک نسل طلایی در اختیار داشت که الان ندارد. به جز عبدولی که در وزن المپیکی نیست. نتیجه گیری و کسب مدال در توکیو کار سختی است، اما تلاش مان را خواهیم داشت.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان