تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

کتک خوردن امدادگر اورژانس از شوهر بیمار

امدادگر اورژانس تهران که برای رسیدگی به وضعیت زنی بیمار عازم مأموریت شده بود از سوی همسر وی مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

رویداد۲۴ ظهر دوشنبه اول بهمن «محمد عمران زاده»، تکنیسین موتورسوار اورژانس تهران برای رسیدگی به وضعیت زن 44 ساله‌ای به فاز 2 شهرک اکباتان اعزام شد. وقتی وی به محل رسید همسر و پسر بیمار با مشاهده وی که با موتور آمده بود اعتراض کردند که چرا آمبولانس نفرستاده‌اند و لحظاتی بعد حادثه تلخی اتفاق افتاد که وی در طول 27 سال سابقه کاری هرگز تجربه نکرده بود.

این امدادگر اورژانس گفت: «وقتی به محل رسیدم جمعیت زیادی آنجا جمع شده بود.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی دچار حمله عصبی شده بود. وقتی بالای سرش رسیدم، خانم پرستاری که بین جمعیت بود جلو آمد و با نگه داشتن دست بیمار کمک کرد تا به او آرامبخش تزریق کنم.

وضعیت بیمار تقریباً ثابت شده بود که ناگهان شوهرش شروع به داد و بیداد و به نیامدن آمبولانس اعتراض کرد. با این سر و صدا بیمار که هنوز دارو رویش اثر نکرده بود دوباره دچار حمله عصبی شد. من سعی داشتم آرامش کنم که ناگهان با مشت محکمی که به صورتم خورد به عقب پرت شدم. شوهر آن زن همان‌طور که فحاشی می‌کرد لگدی هم به قفسه سینه‌ام زد و دنده‌ام شکست.

من که نمی‌دانستم برای چه مورد حمله قرار گرفتم از درد به خودم می‌پیچیدم که دیدم او بیلی برداشته و به سمتم می‌آید. مردمی که در محل بودند جلویش را گرفتند. لحظاتی بعد هم آمبولانس رسید و بیمار و همراهانش را بردند.»

تکنیسین اورژانس افزود: «توان موتورسواری نداشتم و با هماهنگی همکارانم با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتم. آن زن را نیز به همان بیمارستان آورده بودند و شوهرش وقتی فهمید من آنجا هستم بالای سرم آمد و به ظاهر می‌خواست اقدام عجیبش را توجیه کند اما باز هم نتوانست خودش را کنترل کند و شروع به داد و فریاد کرد و بعد هم پا به فرار گذاشت.»

کولیوند، رئیس سازمان اورژانس ضمن اعلام پیگیری قانونی برای برخورد با فرد خاطی گفت: اعلام شکایت از فرد ضارب انجام شده و به‌طور حتم اورژانس تهران پیگیر این موضوع خواهد بود.

برچسب ها: ضرب و شتم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
پرونده میره چند ماه شورای حل اختلاف تا توافق زوری حاصل بشه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان