تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل چین

کی روش مقابل چین هم مثل همیشه تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش خواهد داشت.
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل چین
رویداد۲۴ تیم ملی فوتبال کشورمان امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف چین می‌رود و دو تیم در تلاشند تا با عبور از سد یکدیگر به جمع ۴ تیم پایانی رقابت‌ها راه پیدا کنند.

کی‌روش در چهار بازی گذشته تیم ملی از ترکیب‌های مختلفی استفاده کرده است و همیشه نفراتی در ترکیب اصلی و اولیه تیم نسبت به بازی قبل جابجا شده‌اند که این امر در دیدار با چین هم اجتناب ناپذیر است.

درون دروازه علیرضا بیرانوند مثل همیشه ایفای نقش می‌کند و در دفاع چپ محمدی و حاج‌صفی گزینه‌های پیش رو هستند که به نظر می‌رسد کی‌روش به محمدی در دیدار‌های اخیر اعتقاد بیشتری داشته است.

در دفاع راست هم وریا و رامین رقابت دارند که در بازی قبلی رضاییان در ترکیب اصلی قرار گرفت، ولی احتمال تغییر در این پست و بازگشت وریا زیاد است.

دو دفاع میانی تیم ما هم از بین پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان و حسینی خواهند بود که اینجا هم شانس دو گزینه اول برای ترکیب اصلی زیاد است.

در خط هافبک امید ابراهیمی نقش هافبک دفاعی را ایفا می‌کند و یک خط جلوتر از او اشکان دژاگه حضور دارد. زوج دژاگه در بازی قبلی امیری بود که ۲ اخطاره شده و در این دیدار محروم است و بهترین گزینه برای جانشینی وی به نظر می‌رسد سامان قدوس باشد.

مثلث خط حمله ما احتمالا تغییری نخواهد داشت و مثل بازی قبل جهانبخش و طارمی بال‌های چپ و راست تیم هستند و آزمون مهاجم نوک بازی می‌کند.
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل چین
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان