تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۷

۵ نکته برجسته از دیدار ایران - چین

فاکس اسپورتس ۵ نکته برجسته از دیدار ایران و چین را منتشر کرده است.

۵ نکته برجسته از دیدار ایران - چین

پرویداد۲۴ به نقل از فاکس اسپورتس، در آستانه دیدار ایران و چین، فاکس اسپورتس پنج نکته برجسته از این دیدار را منتشر کرده است که به شرح زیر است.

ناکامی چین در شکست ایران
تیم ملی فوتبال ایران در ۶ دیدار اخیر خود نتوانسته است تیم ملی فوتبال ایران را شکست دهد. چهار تساوی و دو شکست برای چین در شش تقابل اخیر با تیم ملی ایران ثبت شده است. البته چین در جام ملت‌های ۲۰۰۱۴ توانسته است با شکست ایران به فینال جام ملت‌ها برسد. 

کدام روی آزمون را در بازی با چین خواهیم دید
سردار آزمون تاکنون ۲۲ شوت به سمت دروازه‌ها در جام ملت‌ها زده که بیش از هر بازیکن دیگری در این جام است. با این حال او در دو بازی برابر عراق و عمان موقعیت‌های زیادی از دست داد. باید ببینیم در این دیدار کدام نسخه آزمون را خواهیم دید.

تساوی در ۳ دیدار اخیر
در ۳ دیدار اخیر این تیم در جام ملت‌های آسیا، بازی برنده نداشته است و با تساوی به پایان رسیده است. آخرین بار در سال ۰۲۰۷ بازی دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

یک شکست در ۲۲ دیدار اخیر در جام ملت‌ها
ایران از سال ۲۰۰۴ تاکنون در جام ملت‌ها شکست نخورده است و ۱۴ برد و ۷ تساوی ثبت کرده است. آخرین باخت ایران به شکست یک بر صفر برابر کره جنوبی بازمی‌گردد که با یک گل شکست خورده است.

مشکل بزرگ دفاعی در تیم چین
در تیم‌ملی فوتبال چین مشکل بزرگ دفاعی وجود دارد که در مرحله گروهی و حتی بازی با تایلند هم نمایان بود و باید ببینیم لیپی چه تدابیری برای این دیدار خواهد اندیشید. 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان