تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
مدیر اجرایی شرکت توتال:

توتال در عربستان پمپ بنزین می‌سازد

پاتریک پویان مدیر اجرایی شرکت توتال در اجلاس داووس از راه اندازی جایگاه‌های سوخت‌گیری بنزین در عربستان خبر داد و گفت: توتال و آرامکو دو شریک راهبردی تجاری در صنعت نفت و گاز هستند. توتال در عربستان پمپ بنزین می‌سازد.

رویداد۲۴ پاتریک پویان مدیر اجرایی شرکت توتال در اجلاس داووس از راه اندازی جایگاه‌های سوخت‌گیری بنزین در عربستان خبر داد و گفت: توتال و آرامکو دو شریک راهبردی تجارید در صنعت نفت و گاز هستند.

وی همچنین با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت بازار نفت گفت: ایالات متحده تصمیماتی گرفته است که می‌تواند بازار نفت را متاثر کند، اما نمی‌توان از آینده بازار نفت و قیمت به طور دقیق اظهار نظر کرد.

 همه شرکت‌های نفتی بزرگ جهان تلاش می‌کنند به دلایل مختلف کل زنجیره ارزش از توسعه میادین و تولید نفت تا تولید و توزیع و خرده‌فروشی فرآورده‌های نفتی را در اختیار بگیرند. به همین دلیل اغلب شرکت‌های بزرگ نفتی جهان به نام خودشان پمپ‌بنزین‌هایی در سراسر جهان و بازار‌های مصرف دارند.

تا پیش از سال ۷۶ این زنجیره ارزش در داخل ایران نیز وجود داشت، اما باتغییر ساختار شرکت ملی نفت این زنجیره شکست. به تازگی وزارت نفت طرحی را به عنوان برندینگ جایگاه‌ها در دستور کار قرار داده تا شرکت‌هایی به عنوان برند توزیع سوخت را بر عهده بگیرند.

نظرات شما
پیشخوان