تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷

حناچی: دریافت عوارض از محدوده زوج و فرد قانونی است

شهردار تهران با بیان اینکه آنچه به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده و از سوی فرمانداری لغو نشده قانونی است؛ گفت: بر همین اساس دریافت عوارض از محدوده زوج و فرد در پایتخت قانونی است.
حناچی: دریافت عوارض از محدوده زوج و فرد قانونی است
رویداد۲۴ پیروز حناچی روز دوشنبه در حاشیه هفتمین همایش ملی آلودگی هوا و صدا در جمع خبرنگاران افزود: این موضوع مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است.

وی در خصوص تاثیر اجرای طرح زوج و فرد بر آلودگی هوا نیز اظهارداشت: مطالعات انجام شده در شهرداری تهران و پلیس راهور نشان می‌دهد این طرح به صورت آنی و دفعی اثرگذار است و در روز‌هایی با آلودگی هوای زیاد، تاثیر اجرای طرح زوج فرد از درِ منازل مشاهده می‌شود.

حناچی در عین حال تصریح کرد:، اما این طرح به صورت مستمر و طی سال تاثیر حداقلی دارد.

وی با بیان اینکه مطالعات مربوط به طرح جایگزین در کمیته فنی در حال انجام است و هنوز نتایج آن به قطعیت نرسیده است گفت: زمانی که طرح جایگزین به تصویب شورای ترافیک برسد می‌توان در مورد آن صحبت کرد.

به گزارش ایرنا اعلام پیشنهاد حذف محدوده طرح زوج و فرد و تبدیل آن به حلقه دوم طرح ترافیک با شرایطی متفاوت‌تر از طرح اصلی ترافیک طی چند هفته اخیر در پایتخت خبرساز بوده است.

ترخیص ۸۵ درصد از واگن‌های مترو از گمرک
 
شهردار تهران از ترخیص ۸۵ درصد از ۷۰ واگن مترو و تحویل آن به شرکت واگن سازی خبر داد و گفت: اوایل سال آینده نخستین سری این واگن‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه می‌شود.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان