تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

خداحافظی اینستاگرامی کی‌روش با فوتبال ایران +عکس

سرمربی پرتغالی با مردم و فوتبال ایران خداحافظی کرد و تشکرش را تقدیم آنان کرد.
  رویداد۲۴ تیم ملی ایران به ژاپن باخت و نتوانست به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند. کارلوس کی‌روش در پایان این رقابت حساس اعلام کرد دوران همکاری‌اش با تیم ملی ایران به پایان رسیده است. او لحظاتی پیش در اینستاگرام نیز واکنش جدیدی به خداحافظی‌اش با فوتبال ایران داشت.

در متن او در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام آمده است: «هیچ کلمه‌ای تشکر من از بازیکنانم را توصیف نمی‌کند. آن‌ها در طول این سال‌ها همه تلاش، حمایت و تعهد خود را به کار گرفتند. باعث افتخارم بود که در طی این ۸ سال شانه به شانه این مردان حضور داشتم و همیشه و همیشه با شخصیتی فوق‌العاده با همه سختی‌ها روبرو شدیم. شخصیت و منشی که من فکر میکنم شایستگی حضور در فینال را داشت. به ژاپن تبریک می‌گویم. تیمی که امشب بهترین تیم در زمین بود. اما غرور و افتخار متعلق به تیم ملی ایران است، برای آنچه که برای مردمشان ساختند، برای فوتبالی که به جهان نشان دادند، برای میراثی که برای آیندگان به جای گذاشتند، این یکی از بهترین خانواده‌های فوتبالی بود که من در آن حضور داشتم، و برای این بازیکنان بهترین آرزو‌ها را دارم؛ حالا پایان اینجاست. من کار خودم به روش خودم انجام دادم. من با حمایت کادر فنی‌ام، همه تلاشم را کردم. از همه شما متشکرم؛ و همچنین با تشکر از همه طرفداران ایران.»

بدین ترتیب سرمربی پرتغالی با تیم ملی ایران خداحافظی کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
بدرود مرد جنتلمن معلم بزرگ ممنون بابت زحماتی که برای جوانان این مرز و بوم کشیدی هرگز اقا منشیت را فراموش نمیکنیم و بیاد خواهیم داشت در تلخ ترین روزهای این سرزمین ودر بد ترین دوران تحریم های جهانی ما را تنها نگذاشتی مردانه ایستادی و به جوانان این سرزمین کهن شجاعانه زیستن را اموختی یادگارهای مادی و معنوی تو برای همیشه در خاطرات ملت قدر شناس ایران زنده خواهد بود
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان